Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 41 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 1.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 2.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 3.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 4.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 5.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 6.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 7.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 8.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 9.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 10.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 11.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 12.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 13.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 14.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 15.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 16.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 17.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 18.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 19.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 20.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 21.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 22.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 23.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 24.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 25.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 26.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 27.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 28.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 29.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 30.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 31.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 32.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 33.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 34.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 35.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 36.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 37.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 38.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 39.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 40.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 41.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 42.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 43.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 44.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 45.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 46.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 47.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 48.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 49.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 50.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 51.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 52.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 53.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 54.
  • Дипломная 'Informācijas tehnoloģiju izmantošana fizikā pamatskolā, izmantojot programmu "Le', 55.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    12
1.  Teorētiskais apskats par fizikas mācīšanas metodēm un IT pielietojumu    15
1.1.  Pamatskolas fizikas kursa tematu apgūšanas aktuālie jautājumi    15
1.2.  Interaktīvās mācīšanas metodes fizikā    19
1.4.  Iespējas un rīki vizuāli interaktīvo fizikas mācību materiālu izveidošanai    28
2.  Programmā Lectora izstrādāto mācību materiālu apraksts un aprobācijas rezultāti    33
2.1.  Mehānikas un dinamikas likumsakarību mācīšana, izmantojot mācolus Kustība un Spēks    33
2.2.  Skolēnu pašmācībai izstrādāto mācību materiāla apraksts    41
2.3.  Izstrādņu pielietojums skolēnu sasniegumu ikdienas vērtēšanai    44
2.4.  Pētījumā iegūto datu apstrādes un analīzes rezultāti    46
  Secinājumi    58
  Literatūras saraksts    59
Фрагмент работы

Secinājumi
Pamatojoties uz teorētisko pētījumu var apgalvot, ka:
1. pēdējo gadu pedagoģiskie procesi ir vērsti tieši uz pamatskolas pēdējo klašu skolēnu pievēršanu apgūt eksaktos mācību priekšmetus tai skaitā arī fiziku, jo tieši šajā vecumā veidojas skolēna plāni par nākamo profesiju;
2. lielāka uzmanība jāvelta skolēnu fizikas mācīšanās procesam, nevis mācīšanas procesam – mācībām jābūt vērstām uz skolēnu;
3. tieši multimediju tipa datorizētie materiāli visaptverošāk iedarbojas uz skolēnu informācijas uztveres orgāniem. Mācot fiziku pamatskolā, plaši jāpielieto interaktīvie demonstrējumi, kuri īpaši šai vecuma grupai ir saistoši.
Empīriskais pētījums ļauj secināt, ka:
1. skolēnu mācību rezultāti ir augstāki, ja izmanto tādus mācību materiālus, kurus var trenējoties izmantot vairākkārtīgi;
2. pašvadīta mācīšanās ar daudzveidīgu saturu, metožu, uzdevumu variatīvu izvēli un tūlītēju atgriezenisko saiti paškontroles testu veidā iesaista lielāku klases skolēnu skaitu aktīvā mācīšanās procesā;
3. skolēni visaugstāk novērtējuši iespēju pašmācībā apgūt tēmas Kustība un Spēki, izmantojot interneta vietnē ievietotos materiālus;
4. videoklipu fragmentu iekļaušana datorizētajos materiālos ļoti ieinteresē skolēnus, saistot mācīto ar sadzīvi un tehniku;
5. devītās klases skolnieki sekmīgi orientējas datorizētajos materiālos un tāpēc skolēnos ir jāizkopj prasmes tos efektīvi izmantot apgūstot fizikas priekšmetu.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants