Оценка:
Опубликованно: 03.02.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Novērojums studiju kursā "Rūpju bērns skolā un ģimenē"', 1.
  • Конспект 'Novērojums studiju kursā "Rūpju bērns skolā un ģimenē"', 2.
  • Конспект 'Novērojums studiju kursā "Rūpju bērns skolā un ģimenē"', 3.
  • Конспект 'Novērojums studiju kursā "Rūpju bērns skolā un ģimenē"', 4.
  • Конспект 'Novērojums studiju kursā "Rūpju bērns skolā un ģimenē"', 5.
  • Конспект 'Novērojums studiju kursā "Rūpju bērns skolā un ģimenē"', 6.
  • Конспект 'Novērojums studiju kursā "Rūpju bērns skolā un ģimenē"', 7.
Фрагмент работы

Teorija

Speciālās izglītības iestādes galvenais uzdevums ir radīt iespējas un apstākļus bērnam ar attīstības traucējumiem iegūt viņa veselības stāvoklim, spējām un attīstības līmenim atbilstošu izglītību, sagatavot viņu dzīvei un integrācijai sabiedrībā. (1, 31)
Speciālās izglītības uzdevums ir dot iespēju personām ar speciālām vajadzībām iegūt zināšanas vispārizglītojošajos mācību priekšmetos, sadzīves un darba prasmes, akcentējot izglītošanas praktisko ievirzi.
Latvijā par garīgi atpalikušu uzskatām bērnu, kam psihiskās darbības ainā centrālo raksturojumu ieņem stabili, izteikti un neatgriezeniski intelektuālās darbības traucējumi, kas radušies organisku vai galvas smadzeņu darbības traucējumu rezultātā. (1, 49)

Bērns ar diagnozi F 71.0.

Es novēroju puisīti, kurš mācījās trešajā klasē. Šajā klasē bija sapulcināti bērni, kuriem ir C garīgais attīstības līmenis. C līmenis ir traktējams kā līmenis bērniem ar smagu vai vidēji smagu garīgo atpalicību.
Šim puisim bija diagnoze ir F 71.0.

Коментарий автора
Atlants