Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.07.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Klasvadības plāns', 1.
  • Реферат 'Klasvadības plāns', 2.
  • Реферат 'Klasvadības plāns', 3.
  • Реферат 'Klasvadības plāns', 4.
  • Реферат 'Klasvadības plāns', 5.
Фрагмент работы

Korektīvais klasvadības aspekts
Koncentrēšanās. Meitene stundas laikā sarunājas, sūta zīmītes uz visām pusēm. Skolotājam jāpārtrauc savs stāstāmais, darbība un jāietur pauze. Nepieciešams pietuvoties meitenei vai pagriezties ar seju pret viņu, tā lai skolniece redz skolotāju un koncentrēt savu skatienu uz meiteni. (Šai situācijai nekādā gadījumā nevajadzētu būt dramatiskai, izstarot ļaunumu, bezpalīdzīgu raudulīgumu vai varu. Šim skatienam jākalpo kā parastam atgādinājumam meitenei par to, ka veids, kā viņa uzvedas un izturas, ir nepieņemams šajā stundā, ka tas, iespējams, aizskar skolotāja cieņu un ka viņai pavisam noteikti vajadzētu pievērsties stundai un beigt savas blakusdarbības, kas traucē arī klases biedriem.) Skolotājs var arī palūgt meiteni beigt sarunāties vai sūtīt zīmītes mutiski, lai viss būtu pavisam skaidrs. Kad skolniece ir sapratusi savu pārkāpumu un beigusi attiecīgās darbības, pievēršas stundas darbam (paņem pildspalvu, kladi, sāk darīt to, kas uzdots, atgriežas vietā u.c.), skolotājam obligāti jāpasaka "paldies" vai "pateicos" un jāatsāk stunda tieši turpat, kur tā tika pārtraukta bez jebkādiem liekiem komentāriem vai piezīmēm (skolas laikā dažreiz šķita, ka skolotāju mīļākā nodarbe ir uzbrukt bērniem par nelieliem disciplīnas pārkāpumiem, kā arī apsaukt viņus vārdos, kas nekādā veidā nav saistīti ar izdarīto pārkāpumu). Skolotājs, uzrunājot meiteni, nemaina savu balss tembru un kontrolē savas emocijas, galu galā ir taču jāsaprot, ka tas ir tikai dabiski, ka skolniece vēlas komunicēt ar klases biedriem, tādēļ ir jābūt cilvēcīgam un pieklājīgi ar skatienu un vārdiem jāatgādina jaunietei, kur viņa atrodas.

Коментарий автора
Atlants