Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.04.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Izvērstais stundas plānojums dabas zinībās', 1.
  • Конспект 'Izvērstais stundas plānojums dabas zinībās', 2.
  • Конспект 'Izvērstais stundas plānojums dabas zinībās', 3.
  • Конспект 'Izvērstais stundas plānojums dabas zinībās', 4.
  • Конспект 'Izvērstais stundas plānojums dabas zinībās', 5.
  • Конспект 'Izvērstais stundas plānojums dabas zinībās', 6.
  • Конспект 'Izvērstais stundas plānojums dabas zinībās', 7.
Фрагмент работы

Skolēna pieredzes paplašināšana -Skolotāja stāsta, ka enerģija ir nepieciešama, lai ierīces un dzīvie organismi spētu darīt darbu - pārvietot ķermeņus, tos saspiest vai izstiept, sildīt un atdzesēt, kustēties utt.
- Enerģija nerodas pati no sevis. To iegūst no enerģijas avotiem. Saule, kurināmais, tekošs ūdens, vējš ir enerģijas avoti.
1. Kā vējš varētu būt enerģijas avots?
2. Kā saule varētu būt enerģijas avots?
3. Kā ūdens varētu būt enerģijas avots?
4. Kā kurināmais varētu būt enerģijas avots?
Skolotāja mudina pārbaudīt savas atbildes, skatoties sagatavotā materiālā. (Skat. 1.pielik.)

Skolotāja mudina domāt par kurināma veidiem kādus izmanto mājās, skolā?(cietais kurināmais-malka, granulas, akmeņogles)
Tiek pieminēts arī šķidrais kurināmais, skolotāja jautā vai kāds zina kas tas ir un kur to izmanto. Parāda rosinošas fotogrāfijas. (Skat. 1.pielik.)

Ja šķidro kurināmo izmanto kā degvielu transportlīdzekļiem, tad kas cilvēkam ir kā enerģija? Kā mēs uzņemam enerģiju?

Коментарий автора
Atlants