-
Meža piesārņojums
Оцененный!
Уровень:
Средняя школа
Литературный список:
6 единиц
Ссылки:
Использованы
Рассмотреный период:
2000–2010 гг.
Содержание
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 5 | |
1. | Mežs | 6 |
2. | Par mežu | 7 |
3. | Meža izpratne | 8 |
3.1. | Sugu daudzveidība | 10 |
3.2. | Ekoloģiskā daudzveidība | 11 |
3.3. | Mežu iedalījums | 11 |
4. | Apdraudošie faktori un attīstības tendences | 13 |
5. | Latvijas mežu liktenis Cūkmena rokās | 15 |
5.1. | Cūkmena misija – informēt | 15 |
5.2. | Cīņa pret ceļmalu piegružātojiem | 15 |
5.3. | Cilvēks pārspēj cūku | 16 |
5.4. | Ja informācija nelīdzēs, slēgsim ceļus | 16 |
5.5. | Risinājums jāmeklē atkritumu apsaimniekošanā | 17 |
6. | Meži pārtop bezmaksas izgāstuvēs | 19 |
6.1. | Spodrības dienās piesārņo mežus | 19 |
6.2. | Atkritumi pastāsta par savu īpašnieku | 19 |
6.3. | Soda aiz rokas pieķertos | 20 |
7. | Informācija meža īpašniekiem | 21 |
8. | Anketu analīze | 22 |
9. | Mans paša pētījums | 26 |
10. | Karšu pētīšana | 27 |
Secinājumi | 29 | |
Izmantotā literatūra | 30 | |
Pielikums | 31 |
Фрагмент работы
Šo tematu izvēlējos, jo meža piesārņošana ir ļoti aktuāla tēma. Mežu īpaši piesārņo pilsētu apkārtnē, jo civēki negrib, bet varbūt nevar samaksāt par atkritumu izvešanu.
Mans mērķis:
Pierādīt, ka mežu nedrīkst piesārņot, jo cietīs dzīvnieki, apkārtējā vide un arī paši cilvēki;
Izpētīt, cik daudz un kādus arkritumuscilveki izgāž mežos;
Pierādīt, ka mežu piesārņošana ir ļoti postoša.
Darba uzdevums:
Izpētīt, cik daudz tiek piesārņoti meži;
Uzzināt, vai tiek rīkotas akcijas, meža sakopšanas darbi, lai sakoptu mežus;
Kādus atkritumus pāsvarā izgāž mežā;
Nofotografēt atkritumus un ja izdosies, tad arī cilvēkus, kas tos izgāž;
Veikt aptauju.…
Коментарий автора
Aprakstīts meža piesārņojums