Автор:
Оценка:
Опубликованно: 28.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Kvalitātes procesu vadīšanas metodes. Kvalitāte un efektivitāte. Kvalitāes izmak', 1.
  • Конспект 'Kvalitātes procesu vadīšanas metodes. Kvalitāte un efektivitāte. Kvalitāes izmak', 2.
  • Конспект 'Kvalitātes procesu vadīšanas metodes. Kvalitāte un efektivitāte. Kvalitāes izmak', 3.
  • Конспект 'Kvalitātes procesu vadīšanas metodes. Kvalitāte un efektivitāte. Kvalitāes izmak', 4.
Фрагмент работы

4. Kāpēc nepieciešama kvalitātes izmaksu vadība?
Kvalitātes izmaksu vadība ir nepieciešama, lai uzņēmumi varētu pilnveidot sevi. Kvalitātes izmaksu vadība ir nepieciešama katram uzņēmumam, lai samazinātu kvalitātes izmaksu vadības ieviešanas izmaksas, piemēram, neiegādājoties konsultantu pakalpojumu, jo tik un tā būs nepieciešams algots darbinieks, kurš būs patstāvīgi darba vietā, to varēs izvēlēties no esošajiem darbiniekiem, viņu rakstura īpašībām, darba spējas, noslodzi. Izvēloties kvalitātes vadītāju jāņem vērā, ka šis cilvēks ies pie citiem uzņēmuma darbiniekiem un darba gaitā prasīs informāciju un dos norādījumus paralēli tiešajam priekšniekam. Manuprāt, šādam darbiniekam ir jābūt prasīgam, patiesam, godīgam un punktuālam.
5. Kā kvalitātes izmaksas saistītas ar organizācijas procesu uzlabojumiem un iekšējo klientu labklājību?
Kvalitātes izmaksas ir cieši saistītas ar organizācijas procesu uzlabojumiem un iekšējo klientu labklājību, tāpēc ka, ja uzņēmums iegūto peļņu novirza uz tālāko attīstību un produkta vai pakalpojuma redzamajiem uzlabojumiem, tad arī palielinās kvalitātes izmaksas. Paaugstināt kvalitāti nevar atļauties katrs uzņēmums, jo tās izmaksas ir augstas. Ja sniegtā prece vai pakalpojums ir uzlaboti un to kvalitāte ir augstāka, tad, viennozīmīgi klientu labklājība būs augstāka nekā iepriekš.

Коментарий автора
Atlants