Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 1.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 2.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 3.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 4.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 5.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 6.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 7.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 8.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 9.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 10.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 11.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 12.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 13.
  • Реферат 'Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā', 14.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  VIESNĪCU ĶĒŽU JĒDZIENS    4
2.  VIESMĪLĪBAS NOZARE UN STARPTAUTISKĀS ĶĒDES LATVIJĀ    5
2.1.  MARRIOTT INTERNATIONAL    6
2.1.  HILTON WORLDWIDE    7
2.1.  KEMPINSKI HOTELS    8
3.  SECINĀJUMI    9
Фрагмент работы

3. SECINĀJUMI
Katras starptautiskās viesnīcu ķēdes pirmsākumi ir ļoti dažādi, bet kopumā to rašanās vēsture ir ļoti sena. Līdz mūsdienām šie uzņēmumi ir strauji auguši un paplašinājuši savu viesnīcu klāstu dažādās valstīs, dodot ieguvumus gan uzņēmumam gan valstīm, kur viesnīcas atrodas. Pēdējo 100 gadu laikā tūrisma nozare ir ļoti attīstījusies un tā noteikti attīstīsies vēl vairāk un iespaidīgāk kā līdz šim.
Latvijā naktsmītņu kvalitāte ir salīdzinoši augsta. Salīdzinot ar citām valstīm un reģioniem, Latvijas viesmīlības pakalpojumu nozare iet pareizajā virzienā. Starptautisko viesnīcu ķēžu ienākšana Latvijā, valstij ir devusi tikai ieguvumus, ir strauji palielinājies tūristu un citu ceļotāju skaits. Katrai no starptautisko ķēžu viesnīcām ir savas lojalitātes programmas un īpašie piedāvājumi, kas vienlaikus veicina gan uzņēmuma gan pilsētas, kurā tās atrodas, popularitāti. Ja Latvijā tiks atvērta vēl kāda Hilton, Marriott vai Kempinski viesnīca, Latviju noteikti apmeklēs arvien vairāk tūristu un citu viesu.
Katra viesnīca cenšas atšķirties no citā viesnīcām, lai piesaistītu lielāku apmeklētāju skaitu, bet kopumā viesnīcu atšķirība un piedāvātais pakalpojumu klāsts nav krasi atšķirīgs. Kopumā visas viesnīcas Latvijā darbojas pēc vienādiem principiem, tikai to sniegto pakalopjumu kvalitātes standarti atšķiras, kas arī ir tas iemesls kāpēc viesi izvēlas tieši šīs viesnīcas.

Коментарий автора
Atlants