Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 1.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 2.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 3.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 4.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 5.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 6.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 7.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 8.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 9.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 10.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 11.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 12.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 13.
  • Презентация 'Fotostudijas organizēšana', 14.
Фрагмент работы

Galvenais darbības veids fotostudijai ir fotografēšana un firmas-pasūtītāja dizaina izstrādāšana.
Fotostudijas organizācijas mērķis ir patērētāju nodrošinājums ar augstvērtīgu fotoreklāmu produkciju, Rīgas centrā fotoreklāmu pakalpojumu tirgū iekarojums ne mazāk kā 10%.
Kompānijas uzdevums ir plaša pakalpojumu spektra piešķiršana un reklāmu kampaņas efektīva plāna sastādīšana.
Tirgus attiecību attīstība padara par pastāvīgu pieprasījumu uz fotoreklāmu pakalpojumiem.
Finanšu-ekonomiskā projekta analīze rāda, ka uzstādītais cenu līmenis uz produkciju (70% līmenī no konkurentu cenām), kas ir pievilcīgs pasūtītājiem, ļaus fotostudijai novest pārdošanu apjomu līdz 370 600 jau projekta 1.gadā un aizņemt 1,5% fotoreklāmu pakalpojumu tirgū Rīgā.…

Atlants