Уровень:
Университет
Литературный список:
2 единиц
Ссылки:
Не использованы
Содержание
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | IEVADS | |
2. | PIEPRASĪJUMS | |
patērētāju ienākumi | ||
aizvietotāju cenas | ||
komplementāro preču cenas | ||
patērētāju gaume | ||
pircēju skaits | ||
pircēju prognozes | ||
3. | PIEDĀVĀJUMS | |
tehnoloģija | ||
nodokļi un dotācijas | ||
kredīta procents | ||
pārdevēju skaits | ||
ražotāju prognozes | ||
4. | PIEPRASĪJUMA ELASTĪBA | |
pieprasījuma elastības faktori | ||
vienādi elastīgs pieprasjums | ||
5. | PIEDĀVĀJUMA ELASTĪBA | |
acumirklīgais periods | ||
īsais periods |
Фрагмент работы
Pieprasījuma un piedāvājuma analīze ir svarīgs instrumentspēks, kas dod iespēju izprast daudzus ekonomiskos procesus. Sociālie, politiskie un ekonomiskie faktori ietekmē tirgus cenu, tāpat kā valdības lēmumi, nodokļi un subsīdijas muitas tarifi un kvotas ietekmē ražotāju un patērētāju u.tml.
Pētot pieprasījuma un piedāvājuma mijiedarbību, uzzināsim tirgus mehānisma darbību, uzzināsim kā un kādā veidā šis mehānisms nosaka ražošanas apjomus un cenas.
Visus ekonomikas subjektus atkarībā no to funkcijām var iedalīt divās grupās:
pircēji
pārdevēji…
Коментарий автора
Nodots: SIA Biznesa augstskola Turība
