Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.11.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Kādas būtu izvēles metodes pieaugušo izglītībā', 1.
  • Реферат 'Kādas būtu izvēles metodes pieaugušo izglītībā', 2.
  • Реферат 'Kādas būtu izvēles metodes pieaugušo izglītībā', 3.
  • Реферат 'Kādas būtu izvēles metodes pieaugušo izglītībā', 4.
Фрагмент работы

Kas tad ir pieaugušais?
Un ko var saukt par pieaugušo, par pieaugušo kas mācās?
Bridumu sasniedzis, par savu darbību pilnībā atbildīgs cilvēks; Latvijā- parasti no 18.gadu vecuma. Šāds skaidrojums atrodams ,,pedagoģijas terminu vārdnīcā’’.
Vecuma starpība starp visjaunāko un visvecāko ,kas mācās , izglītojas var būt pat vairāk kā 50. gadu. Starp pieaugušajiem būs milzīga atšķirība arī dzīves pieredzē, bet starp bērniem tāda nepastāv.
Pieaugušais ir tāds, kurš ir pāri ierastajām izglītojamo vecumam. Katrā sabiedrībā ir atšķirīga vecuma izpratne {A.Kroplijs}.

Kas ir pieaugušo izglītība?
Pieaugušo izglītība ir organizēts process, kas pagarina vai aizstāj pieaugušo cilvēku pamatizglītības apguvi, veicina viņu spēju attīstību, bagātina zināšanas, uzlabo tehnisko vai profesionālo kvalifikāciju vaiarī pārkvalifikāciju, pilnveido attieksmes un uzvedību, kas sekmēsabalansētu un patstāvīgu personības līdzdalību sociālajā, ekonomiskajā un kultūras dzīvē.{šāda ir UNESCO pieaugušo izglītības definīcija}.
Pieaugušo izglītība tradicionāli ir saistīta ar cilvēka humanitātes bagātināšanos, izpratnes padziļināšanos par sevi un apkārtni, tādējādi sekmējot dzīves kvalitātes paaugstināšanos.
Izglītība ir apmācības visa mūža garumā. …

Коментарий автора
Atlants