Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.05.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs audzināšanas teorijā un metodikā', 1.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs audzināšanas teorijā un metodikā', 2.
  • Конспект 'Patstāvīgais darbs audzināšanas teorijā un metodikā', 3.
Фрагмент работы

14.Raksturo skolotāja darba stilus: autoritārajā izmanto tiešās prasības – instrukcijas, norādījumus, pavēli, kas tieši iedarbojas uz skolēna apziņu un tā sekmē vai bremzē skolēna darbību.
Autoritārs skolotājs mazāk izmanto netiešās prasības – īpaši pozitīvās vai neitrālās. Liberālā stila ārējā izpausme ir nenoteiktas, paviršas prasības un bezatbildība par sekmēm, viņu dzīvesdarbību skolā, viņu pārdzivojumiem un paradumiem. Demokrātisks darbības stils ir balstīts uz līdztiesību un dalītu atbildību.
15.Tiešās prasības ir instrukcijas, norādījumi, pavēles, rīkojumi.
16.Netiešās prasības ir pozitīvās (aicinājums, padoms, pateicība, uzslava), neitrālās (spēle, žests, situāciju analīze, mīmika, stāja), negatīvās (nosodījums, piezīme, administratīvais sods, drauds)
17.Neverbālās prasības ir, kad skolēnam prasa ne vien ar vārdiem, bet arī ar mīmiku, žestiem, stingru skatienu.
18.Skolēnam svarīgs ir pašu skolēnu grupas vērtējums.
19. Pašaudzināšana ir mērķtiecīga bērna darbība sevis pašattīstībā, sava pašvērtējuma paškontroles un pašregulācijas veidošanā.

Коментарий автора
Atlants