Оценка:
Опубликованно: 06.12.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Temperatūra (termopāra graduēšana)', 1.
  • Образец документа 'Temperatūra (termopāra graduēšana)', 2.
  • Образец документа 'Temperatūra (termopāra graduēšana)', 3.
Фрагмент работы

Secinājumi:
Termosprieguma maiņa atkarībā no temperatūras novērotajā diapazonā (24⁰C-96⁰C) ir gandrīz lineāra, novērojamas tikai nelielas atsauces no normas.
Veicot darba aprakstā norādītos uzdevumus un reģistrējot iegūtos datus, kā arī apstrādājot tos attiecīgajās tabulās un diagrammās, var novērot, ka ir manāmas atšķirības starp rādījumiem sildot un atdzesējot. Tās varētu skaidrot ar to, ka mērinstrumentiem ir dažādi virsmu laukumi, kas nozīmē, ka ir nepieciešams dažāds (kaut arī ne būtiski atšķirīgs) laiks, lai tie reģistrētu izmaiņas ūdenī, kas tiek vai nu sildīts vai dzesēts, respektīvi – lielākam virsmas laukumam nepieciešams ilgāks laiks, lai vai nu sasiltu vai atdzistu, kas arī rada nesakritības mērījumu reģistrēšanā, kā arī iespējams, ka rezultātu reģistrēšanu ietekmē subjektīvais faktors un neprecizitātes tajā. Vēl arī iespējams secināt, ka daudz precīzāks ir platīna termometrs, kā arī ar to ir ērtāk strādāt un ir mazāka iespējamība, ka notiks kļūda, nolasot temperatūras rādījumus, kas ir daudz lielāka, izmantojot spirta termometru.

Atlants