Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Veronikas Strēlertes dzejoļa "Bērns, kas aizmiegot raud" analīze', 1.
Фрагмент работы

1.Motīvs – mīlestības trūkums. Tas parādās rindās „Mīlestības bads”, kas norāda uz vēlmi pēc tās.
2.Liriskā „Es” pārdzīvojums. Liriskais „Es” pārdzīvo par cerībām un nākotni, par to, ka bērnība iespaido turpmāko dzīvi un seko tai līdz mūža galam. Liriskā „Es” izjūtas un pārdzīvojums atspoguļojas rindiņās:
Bērns, kas aizmieg raudot, Raudās tālāk sapnī, Raudās tālāk dzīvē, Kaut asarām sausām. Liriskais „Es” nevar aizmirst savu pagātni, tā viņu pavada vienmēr un neļauj pilnvērtīgi dzīvot šajā mirklī un turpmāk.
3.Kompozīcija. Dzejolis veidots no diviem pantiem. Pantos vienāds rindu skaits. Rakstīts saistītā valodā un zilbju skaits katrā vārsmā vienāds. Atskaņas ir neprecīzas vai to vispār nav.…

Коментарий автора
Atlants