Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.02.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Pārdomas par sociālā pedagoga darbību pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Эссе 'Pārdomas par sociālā pedagoga darbību pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
  • Эссе 'Pārdomas par sociālā pedagoga darbību pirmsskolas izglītības iestādē', 3.
Фрагмент работы

Pirmsskolas izglītības mērķim, pamatievirzei un pamatuzdevumiem ir jābūt atbilstošu mācību priekšmetu programmu veidošanai un to īstenošanai. Pirmsskolas un sākumskolas mācību priekšmetu programmas saturam ir svarīgs pēctecības nodrošinājums; bērna vajadzību, interešu un spēju attīstībai atbilstoša izglītības satura un metožu izvēlei; bērna intelektuālo, emocionālo, gribas, fizisko un sociālo aktivitāšu attīstīšanai. Sadarbība ar vecākiem un viņu aktīva iesaistīšana bērnu attīstošā izglītošanā ir ļoti svarīga.
Pirmsskolas izglītības mērķis ir katra bērna attīstība – intelektuālā, fiziskā, ētiski estētiskā un savas patības – sava ES apziņas veidošana, kas balstīta uz savas rīcības, darbības, jūtu, vēlmju un interešu apzināšanu, savu spēju izpausmi aktīvā darbībā, ievērojot vispārcilvēciskās vērtības.…

Коментарий автора
Atlants