Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.10.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 1.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 2.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 3.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 4.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 5.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 6.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 7.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 8.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 9.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 10.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 11.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 12.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 13.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 14.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 15.
  • Презентация 'Pedagoģijas pamatjēdzieni', 16.
Фрагмент работы

Mācīšanās
Mācīšanās – process, kura indivīds pārņem sabiedrībā uzkrāto pieredzi, apgūst zināšanas, prasmes, attieksmes, pilnveido savu pieredzi, patstavīgi un atbildīgi darbojoties un izzinot sevi, dabu un sabiedrību. Šo procesu sekmē aktīvas sociālās mijattiecības, apkārtējās sabiedrības atsaucība. (Pedagoģijas terminu skaidrojošā vārdnīca / Sastādījis autoru kolektīvs V. Skujiņas vadībā)

Mācīšanās – ir mērķtiecīgi organizēta darbība cilvēka individuālās pieredzes apguvei, uz kuras pamata vienlaicīgi attīstās izziņas spējas un attieksme. (I. Žogla Didaktikas teorētiskie pamati)

Mācīšanās – uzvedības pārmaiņa pieredzes rezultatā. Šīs izmaiņas nav piedēvējamas fizioloģiskiem spēkiem, tādiem ka izsalkums vai zāles, vai mehāniskiem spēkiem, piemēram, paklupšana.Tās notiek visādos apstākļos, arī skola un klasē. Kaut gan šī pārmaiņa ir iekšēja, par to var spriest pēc novērojamās uzvedības izmaiņām. (N.L.Geidžs/D.C.Berliners Pedagoģiska psihologija)

Коментарий автора
Atlants