Оценка:
Опубликованно: 22.09.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 1.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 2.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 3.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 4.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 5.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 6.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 7.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 8.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 9.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 10.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 11.
  • Реферат 'Vardarbība kā sociālās audzināšanas problēma', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Audzināšana    3
2.  Sociālās audzināšanas uzdevumi    5
3.  Ģimenes psiholoģiskā atmosfēra    7
4.  Vardarbības klasifikācija    8
5.  Bērns fiziskās vardarbības upuris ģimenē    9
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    12
Фрагмент работы

Lai cilvēkam būtu tādas personības īpašības, kuras atbilstu sabiedrības interesēm ir nepieciešams viņu audzināt. Tā kā cilvēku nav iespējams izaudzināt šķirti no sabiedrības ir ļoti svarīga sociālā audzināšana. Audzināšanas procesu vajag virzīt ne tikai skolā, bet svarīgi to darīt arī mājās, ģimenē. Ģimenei ir arī galvenā loma personības veidošanā. Tajās mājās kur iekšā nav harmonijas, nav iespējams attīstīties dvēseliska būtne.
Viena no sociālās audzināšanas problēmām ir vardarbība. Vardarbība notiek ne tikai uz ielas vai skolā, bet vis šausmīgākais kā tā ir arī ģimenē. Bērns pēc savas būtības ir neaizsargāts un atklāts, viņam trūkst dzīves pieredzes un to viņš pirmām kārtām gūs no savas ģimenes.
Par kādu personības izveidošanu mēs varam runāt, ja tur, kur bērns meklētu glābiņu un griestos pēc palīdzības ir nesaskaņas un ja viņš jau iepriekš zina, ka viņam neviens nepalīdzēs? Vēl šausmīgāk ir ja tur vēl viņu sagaida ne atbilde uz jautājumu vai konkrētas situācijas atrisināšanas variants, bet pēriens, tikai par to, ka viņš patraucēja pieaugušos.
Diemžēl sabiedrībā vēl valda tāda pārliecība bez pēriena bērns nevar iemācīties būt disciplinēts, kārtīgs un atbildīgs. Kā arī bieži vien pieauguši nesaprot cik lielā mērā bērnam vajadzīgs emocionālais kontakts un tā vienkārša saskarsme.
Mūsu laikmetā viss strauji attīstās un mazajam bērnam ir nepieciešama palīdzība lai kļūtu par pilnvērtīgajam sabiedrības loceklim. Un tā kā mūsu sabiedrība ir humāna te nav vietas vardarbībai. …

Коментарий автора
Atlants