Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.04.2023.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Didaktiskā spēle', 1.
  • Конспект 'Didaktiskā spēle', 2.
  • Конспект 'Didaktiskā spēle', 3.
  • Конспект 'Didaktiskā spēle', 4.
Фрагмент работы

Spēles nosaukums: Jautrais kāpurs
Bērnu vecums: 3-4 gadi ( 2.posms)
Mācību jomas,kurās spēli var izmantot: valodu mācību joma un matemātikas mācību joma.
Spēlēs sasniedzamais rezultāts:
• valodas mācību jomā-atbild uz vienkāršiem jautājumiem par zināmiem
priekšmetiem, dzīvām būtnēm un darbībām;
• matemātikas mācību jomā-praktiskā darbībā apkārtējā vidē izzina
ģeometriskās plaknes figūras (riņķi).
Sasniedzamais rezultāts vienai caurviju prasmei-pašvadīta mācīšanās(mācās izvirzīt savas darbības mērķi, plānot darbību, lai īstenotu ieceri, darbojas patstāvīgi, ar atbalstu pārvar grūtības, lepojas ar saviem sasniegumiem).
Īss spēles apraksts (pirmais izmantošanas variants): Skolotājs aicina no vienas krāsas riņķīšiem (sarkans, zils, dzeltens, zaļš) salikt kāpuriņu. Ar kuru krāsu veidot kāpuriņu var redzēt uz viņa sejas. Skolotājs pārrunā ar bērniem,kas ir kāpurs, ka tas ir kukainis,ko viņš ēd,kā viņš pēc tam pārvēršās par tauriņu.

Atgriezeniskā saite: Skolotājs bērniem uzprasa vai viņiem izdevās salikt visus riņķīšus,kādā krāsā vajadzēja. Bērns analizē savu darbu un stāsta ,kas viņam izdevās un kas nē.…

Atlants