-
Pirts "Esmeralda"
Nr. | Название главы | Стр. |
Pirts „Esmeralda” darbības mērķi un uzdevumi | 3 | |
Kopsavilkums | 4 | |
2. | Tirgus analīze | 8 |
2.1. | Potenciālie klienti | 8 |
2.2. | Reklāma | 10 |
2.3. | Cenu noteikšana | 12 |
2.4. | Pirts „Esmeralda” konkurenti | 12 |
2.5. | Resursu nodrošinājums | 13 |
2.6. | SVID analīze | 14 |
3. | Problēmas un riski | 15 |
4. | Pirts „Esmeralda” vadība | 16 |
2. 5. RESURSU NODROŠINĀJUMS
Lai sekmīgi uzsāktu un veiktu savu darbu, „Esmeralda” ir novērtējusi vairākas piegādes iespējas un izvēlējās sev piemērotāko, kas dos lielāku ekonomisko efektivitāti, nodrošinās uzņēmuma veiksmīgu darbu un neradis liekos uzkrājumus, līdz ar to veicinās arī naudas efektīvu izmantošanu. Ir izrēķināts optimālais piegāžu skaits un apjoms: firma “Kronus” piegādās kurināmo četras reizes gadā; visas pārtikas preces tiks piegādātas pēc pieprasījuma (par to atbild šefpavārs); mazgāšanas līdzekļi tiks pasūtīti no firmas “Pirtnieks” bāzēm, bet ne vairāk kā 1 reizi mēnesī; elektroenerģija tiks ņemta no valsts uzņēmuma Latvenergo; ūdens tiks izmantots no Daugavpils ūdens dienesta; siltumu plānots nodrošināt pašiem, izmantojot jaunākas apkures sistēmas; trenažieri tiks pasūtīti no ražošanas uzņēmuma, kas specializējas tieši uz trenažieru ražošanas (bez starpniekiem), kā arī šis pats uzņēmums nodrošinās pirts „Esmeralda” sporta zālē visu trenažieru remontus; masāžu krēmi un eļļas tiks pasūtītas no veselības centra; visas uzņēmuma „Esmeralda” mēbeles tiks piegādātas no mēbeles ražošanas uzņēmuma (bez starpniekiem). Visi piegādātāji ir paredzēti pirmajam gadam, bet nākotnē, rādoties jauniem izdevīgiem piedāvājumiem, sadarbošanās partneri varbūt mainīti.
2. 6. SVID ANALĪZE
Kā jau katram uzņēmumam, gan Latvijā, gan arī citās valstīs pastāv dažādi draudi, kas ir spējīgi ietekmēt firmas darbību, un tādēļ ir svarīgi noteikt tos, kā arī veikt sīkāku izpēti, kas varētu novērst iespējamās problēmas.
…
Biznesa plāns sniedz informāciju par pirts "Esmeralda" piedāvātājiem pakalpojumiem – to raksturojums, cenas; potenciāliem klientiem – plānotais klientu skaits, iespējamie ieņēmumi; reklāmu – noieta veicināšanas veidi un paņēmieni; cenām, konkurentiem – konkurentu novērtēšana, pirts «Esmeralda» ptenciāla salīdzināšana ar konkurentiem; resursu nodrošinājumu. Kā arī tika veikta SVID analīze, kura parāda uzņēmuma vājās un stiprās puses, iespējas un draudus. Tiek piedāvāta informācija par uzņēmuma vadību, organizatorisko struktūru un darba samaksas plānu.
