Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Plāns vienai dienai. Jumis', 1.
  • Конспект 'Plāns vienai dienai. Jumis', 2.
  • Конспект 'Plāns vienai dienai. Jumis', 3.
  • Конспект 'Plāns vienai dienai. Jumis', 4.
  • Конспект 'Plāns vienai dienai. Jumis', 5.
Фрагмент работы

Jumis jautā bērniem: Vai neesat redzējuši manus Jumja draugus, vai palīdzēsiet man tos atrast? Audzinātāja rosina bērnus palīdzēt Jumim, lai atrastu pazudušos draugus. Bērnudārza pagalmā sākas rosība, bērni sāk meklēt, jau pēc neilga brīža dzirdams sauciens: „Re, jau pirmais rokā!” Kad visi draugi atrasti, Jumis pastāsta, ka vēl bez atrastajiem draugiem ir arī citādāk sastopami Jumji. (skat. 2.pielikumu) Audzinātāja un bērni aicina Jumi piedalīties kopīgas kompozīcijas izveidošanā, tā rezultātā tiek izveidota Jumja kompozīcija, un tiek iemūžināta fotogrāfijās. Jumis iepazīstina bērnus ar dažādām tautasdziesmām, pasakām, kā arī ticējumiem. (skat. 3.pielikumu) Nu gan Jumim laiks doties iepazīties ar citiem bērniem, jo ikkatrs vēlas sadraudzēties ar to. …

Коментарий автора
Atlants