Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.02.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 1.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 2.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 3.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 4.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 5.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 6.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 7.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 8.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 9.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 10.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 11.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 12.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 13.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 14.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 15.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 16.
  • Презентация 'Novērošanas metode - reitings', 17.
Фрагмент работы

Pielietojot reitinga metodi, jāievēro:
īpašība, kuru vērtē kompetentie tiesneši, nevar ietvert sevī vairākas citas īpašības;
vērtējot jābalstās uz pagātnes un tagadnes pieredzi, bet nav jāņem vērā iespējamās pārmaiņas nākotnē;
viena īpašība var attiekties uz atsevišķu darbības veidu vai arī kādas darbības rezultātu, piemēram, spējas matemātikā, zīmēšanā, nevis spējas vispār.

Vērtēšanas kritēriji
Vērtējums visbiežāk var būt izteikts 5 – 10 ballu skalā. Paskaidrojumā jāsniedz katras balles interpretācija.
Visbiežāk ar lielāko balli apzīmē novērtējamās īpašības maksimālo izpausmes pakāpi, ar mazāko balli - minimālo līmeni.
Gradāciju var izteikt arī vārdos, piemēram, vienmēr, bieži, dažreiz, reti, nekad vai arī ļoti augstā līmenī, pietiekamā līmenī, ne visai augstā līmeni, minimālā līmenī.

Studentu praktikantu pedagoģisko īpašību un spēju novērtējuma skala

Коментарий автора
Atlants