Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.07.2018.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 1.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 2.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 3.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 4.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 5.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 6.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 7.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 8.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 9.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 10.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 11.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 12.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 13.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 14.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 15.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 16.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 17.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 18.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 19.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 20.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 21.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 22.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 23.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 24.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 25.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 26.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 27.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 28.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 29.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 30.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 31.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 32.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 33.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 34.
  • Отчёт по практике 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakse pirmsskolā. Pirmā daļa', 35.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
  Izglītības iestādes raksturojums    4
1.  Pedagoģiskie vērojumi, vērojumu analīze    5
1.2.  Skolotāja un bērna, bērna un bērna saskarsme    7
2.  Pedagoģiskā procesa praktiskās darbības 2. nedēļa    9
3.  Pedagoģiskā procesa prakstiskās darbības 3. nedēļa    15
  Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums    20
  Izmantotā literatūra    21
  Pielikums    22
Фрагмент работы

Pedagoģiskās darbības pašanalīze un pašvērtējums
Pedagoģiskajā procesā nedarbojos, tāpēc prakses laikā bija dažas grūtības. Prakses laikā guvu pozitīvas emocijas, jaunas zināšanas un pieredzi strādājot ar bērniem. Uztraukums bija liels, baidījos, ka bērniem nebūs interesanti un viņi mani neklausīs, bet kopumā man sanāca bērnus ienteresēt. Tomēr prakses laikā bija situācijas, kuru atrisinājumam vēl nespēju pieņemt pareizāko lēmumu. Šādos gadījumos saņēmu pieredzējuša pedagoda atbalstu. Pirmo nedēļu vēroju skolotājas, kā viņas vada nodarbības un viņu saskarsmi ar bērniem, no tā es ieguvu daudz ko jaunu. Šo iegūto pieredzi un informāciju izmantoju prakses otrajā un trešajā nedēļā. No skolotājām mācījos, kā pareizi runāt, kā izturēties, kā ieinteresēt un kā risināt problēmsituācijas.
Prakses laikā izveidojās pedagoģiskā saskarsme ar bērniem. Sadarbība ar bērniem izveidojās ļoti laba, bērni bija pozitīvi noskaņoti un katru dienu mani ieraugot priecājās.
Prakses laikā tika nostiprinātas sadarbības prasmes ar kolēģiem, kopīgi risinātas dažādas problēmsituācijas, tika attīstīta pašiniciatīva iesaistīties un organizēt mācību pedagoģisko procesu. Skolotājas bija pretīmnākošas un pozitīvi noskaņotas, vienmēr atbalstīja, uzklausīja un palīdzēja man. Skolotājas uzklausīja manus jautājumus un laboja manas kļūdas, ieteica, kā būtu labāk.
Prakses laikā secināju, ka strādāt ar bērniem nav nemaz tik viegli, man ļoti daudz vēl jāmācās. Bērniem ir vajadzīga īpaša pieeja. …

Коментарий автора
Atlants