.
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 1.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 2.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 3.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 4.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 5.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 6.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 7.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 8.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 9.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 10.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 11.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 12.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 13.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 14.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 15.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 16.
  • Реферат 'Sīkās motorikas attīstības veicināšana sākumskolas bērniem ar vidēji smagiem un ', 17.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  SĪKĀS MOTORIKAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  Sīkās motorikas jēdziens un būtība    5
1.2.  Sīkās motorikas attīstības veicināšanas metodes    6
2.  SĀKUMSKOLAS BĒRNU AR VIDĒJI SMAGIEM UN SMAGIEM GARĪGĀ RAKSTURA TRAUCĒJUMIEM PEDAGOĢISKI-PSIHOLOĢISKAIS RAKSTUROJUMS    9
2.1.  Garīgās attīstības traucējumu jēdziens un būtība    9
2.2.  Bērnu ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums    11
  Secinājumi un rekomendācijas    14
  Nobeigums    15
Фрагмент работы

Temata aktualitāte. Pilnvērtīga sākumskolas skolēna latviešu valodas apguves programma nav iespējama, bez labi attīstītas sīkās motorikas, jo kā uzskata darba autore, tad labi attīstīta sīkā motorika ir pamatu pamats ne tikai skolēnu domāšanas spēju attīstībai, bet arī runas un valodas attīstībai.
Sākumskolas bērni ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem visbiežāk nerunā vispār vai izrunā arī tikai dažu vārdus, kas nozīmē tikai to, ka
Taču, kā liecina statistikas dati, kurus ir apkopojusi rehabilitācijas centra “Poga” ergoterapeite Kristiāna Širova, tad var redzēt to, ka tikai viens bērns no desmit bērniem spēj pareizi turēt rakstāmo atbilstoši savam vecumam (LSM, 2021). Bieži vien bērni ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem tur zīmuli ar visu plaukstu. Neprota zīmēt. Maksimālie, ko viņi spēj- tas ir uzvilkt kādu svītru vai aplīti (Žabre, 2019)
Problēmsituācija un pētījuma problēma. Sākumskolas bērni ar vidēji smagiem un smagiem garīgās attīstības traucējumiem visbiežāk nerunā vispār vai izrunā arī tikai dažu vārdus, kas nozīmē tikai to, ka šiem bērniem ir īpaši svarīgi attīstīt sīko motoriku, tieši latviešu valodas stundās (Žabre, 2019).…

Atlants