Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.12.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 7.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 8.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 9.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 10.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 11.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 12.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 13.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 14.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 15.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 16.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 17.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 18.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 19.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 20.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 21.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 22.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 23.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 24.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 25.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 26.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 27.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 28.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 29.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 30.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 31.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 32.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 33.
  • Отчёт по практике 'Prakses atskaite pedagoģijā', 34.
Фрагмент работы

Telpas sagatavotība darbam atbilst nodarbības būtībai. Studentiem nodarbības laikā jānoskatās video filma par Indiju, par tās kultūru. Videofilmas noskatīšanai sagatavots televizors un videomagnetafons. Apgaismojums tiek izveidots tāds, lai studenti skatoties filmu sev svarīgāko varētu arī pierakstīt. Nodarbības telpa gan varētu būt nedaudz lielāka un plašāka.
Nodarbības tēma; kultūras jēdziens, par citu tautu kultūrām, par to kopsakarībām un atšķirībām. Šīs nodarbības uzdevums ir sniegt studentēm priekšstatus par citu tautu kultūrām. Studentes par nodarbības tēmu informētas, iepriekšējā lekcijā.
Kā mācību metode tiek izvēlēta demonstrēšana (videofilmas noskatīšanās), kuru noskatoties studentiem jāuzraksta pārbaude darbs, savas domas, pēc noskatītās filmas un iepriekšējās pieredzes par indiešu kultūru un Indiju.
Nodarbība veidota kā viens vesels, kaut arī sastāv no divām daļām. Viena videofilmas noskatīšanās, otra- savu domu izklāsts.
Kā mācību līdzekļi izmantoti- pasniedzēja sagatavotie konspekti, tā arī sagatavotie tehniskie materiāli (televizors un videomagnetafons) filmas noskatīšanai.
Veiksmīgākie momenti:
Filmu studenti skatās ar lielu aizrautību, tās laikā liela daļa izdara pierakstus un pēc videofilmas demonstrācijas uzdod pasniedzējai neskaidros jautājumus.
Problēmas nodarbības laikā nesaskatīju.
Pasniedzējai darba stils ļoti labi izstrādāts, var novērot studentu aktivitāti un aizrautību. Var redzēt, ka pasniedzēja labi pārzina savu priekšmetu, labi pārvalda situāciju un ļoti korekti sadarbojas ar studentiem.
Pasniedzēja gatavība darbam:
Pasniedzēja uz lekciju ierodas laikā, sagatavo telpu nodarbībai, izvēdina, sakārto krēslus. Pārbauda vai viss sagatavots priekš videofilmas noskatīšanās. Pasniedzējai ir labi izstrādāts un pārdomāts nodarbības konspekts.
Studentu sagatavotība darbam:
Studenti uz nodarbību ieradušies laikā, lai gan ir dažas studentes kuras nokavē. Studenti respektē pasniedzēju.
Nodarbības vērtējums:
1.Nodarbības sākumā pasniedzēja studentiem izklāsta nodarbības plānu. Tiek nedaudz atkārtots lekcijas materiāls, lai studentiem būtu vieglāk iedziļināties būtībā. Nodarbības otrajā daļā studentes tiek aktīvi iesaistītas diskusijā par noskatīto videofilmu, lai varētu uzrakstīt patstāvīgo darbu.
2.Studenti telpā tiek sasēdināti tā, lai katrs varētu bez problēmām redzēt filmu.
3.Studenti patstāvīgi veic filmas noskatīšanos par Indiju un indiešu kultūru.
4.Nodarbības otrajā daļā tiek pārrunāts par filmu un studenti uzdod neskaidros jautājumus.
5.Nodarbības beigās tiek uzdots patstāvīgais darbs, kuru studenti veic bez iebildumiem.
Secinājumi:
Pasniedzējas mācību metode- nodarbība, kuras laikā studentes tiek aizrautas ar interesanta materiāla apgūšanu.
Pasniedzēja ļoti prasmīgi prot aizraut, ieinteresēt studentus un motivēt mācību procesam Prot apvienot mācību metodes, kas nodrošina nodarbības struktūras veselumu.


Nodarbību hospitēja …

Коментарий редакции
Atlants