Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.11.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'Prakse pacientu izglītošanā', 1.
  • Отчёт по практике 'Prakse pacientu izglītošanā', 2.
  • Отчёт по практике 'Prakse pacientu izglītošanā', 3.
  • Отчёт по практике 'Prakse pacientu izglītošanā', 4.
  • Отчёт по практике 'Prakse pacientu izglītošanā', 5.
  • Отчёт по практике 'Prakse pacientu izglītošanā', 6.
  • Отчёт по практике 'Prakse pacientu izglītošanā', 7.
Фрагмент работы

Prakses pašvērtējums
Savas prakses laikā izvirzīju sekojošus mērķus:
1. Novērst pacientiem visas neskaidrības sakarā ar viņu slimību, izstāstot par to saprotamā un vienkāršā valodā, atbildēt uz pacientu interesējošiem jautājumiem.
2. Ierosināt pacientus nekautrēties un dalīties ar citiem ar savām problēmām, dalīties ar citiem slimniekiem ar savu pieredzi problēmu risināšanā.
3. Iemācīt pacientus sekot veselības stāvokļa izmaiņām, kontrolējot dažādus radītājus: asinsspiedienu, pulsu, glikēmiju, svara izmaiņas un citus.
Mērķus prakses laikā sasniedzu, (ne)izdevās sasniegt, sasniedzu daļēji(pamatojums)
Visi mēŗķi, kurus es izvirzīju ir sasniegti, tomēr, lai nostiprinātu pacientu prasmes praktisko uzdevumu risināšanā ir vajadzīgs laiks. Izglītojamie izrādīja interesi par apmācību un tāpēc process bija viegls un interesants.
Kopvērtējums (savstarpējās attiecības, dalībnieku aktivitāte, veiksmes, neveiksmes, to cēloņi.)
Dalībnieki bija pretiemnākoši un ieinteresēti izglītošanas procesā, viņi labprāt uzdoda jautājumus un dalījas ar savu pieredzi. Savstarpējas attiecības bija labvēlīgas. Lai gan daži dalībnieki no sākuma kautrējas, tomēr arī viņiem bija pārvarēta saskarsmes barjera un viņi piedalījas diskusijas, uzdoda jautājumos un pildīja praktiskus uzdevumus.

Коментарий автора
Atlants