Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Radošā pēcpusdiena pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Конспект 'Radošā pēcpusdiena pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
Фрагмент работы

Secinājumi
Ejot uz pļavu aplūkojot kokus, putnus mazie bērni uzmanību spēja noturēt īsāku brīdi, nekā vecākie bērni .
Nonākot pļavā , kur varēja skriet un lasīt puķes bērni kļuva atraisītāki, vairāk uztvēra mani, kā rotaļu biedreni.
Lasot puķes varēja just bērnu konkurenci, katrs vēlējai lai novērtēju viņa atrasto puķīti un uzpīto vainadziņu. Bērni bija ļoti gandarīti , ka paslavēju un izrādīju prieku par viņu paveikto darbu.
Pēcpusdiena mums izdevās ļoti jauka, vairāk satuvinājos ar bērniem, it īpaši ar mazākajiem. Prieku izrādīja arī vecāki, atnākot pēcpusdienā pakaļ savām atvasēm.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants