Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.05.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 13 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 1.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 2.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 3.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 4.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 5.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 6.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 7.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 8.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 9.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 10.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 11.
  • Реферат 'Globalizācijas raksturojums un piemēru analīze', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Glokalizācija    3
2.  Kā radās glokalizācija?    4
3.  Glokalizācijas piemēri uzņēmējdarbībā    5
3.1.  McDonalds    5
3.2.  Wal - Mart    9
  Izmantotā literatūra    11
Фрагмент работы

Uzņēmumi arvien vairāk izvērš savu darbību globālā mērogā un agrāk tik ļoti svešais vārds „globalizācija” nav vairs tik svešs. Mārketinga speciālistiem ne tikai vajag, bet jāprot sadarboties ar dažādu valstu speciālistiem, partneriem un jāizprot ne tikai tos, bet arī to kultūru, īpatnības un tendences. Starp kultūrām pastāv bieži vien daudz vairāk atšķirību nekā sākotnēji tas var likties.
-Starp starptautisko un iekšzemes mārketingu pastāv atšķirības:
-Dažādo kultūru dēļ nepieciešams pielāgot komunikācijas līdzekļus un metodes, dažkārt pat radikāli mainīt tik ļoti ikdienā pierasto;
- Tirgus segmentēšanu vairumā gadījumu nosaka ģeogrāfiski faktori;
-Attālums starp tirgiem padara tirgus pārraudzību un kontroli daudz grūtāku;…

Коментарий автора
Atlants