Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.11.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 1.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 2.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 3.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 4.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 5.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 6.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 7.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 8.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 9.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 10.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 11.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 12.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 13.
  • Образец документа 'Noliktavu loģistika', 14.
Фрагмент работы

3.Noliktavas kravu pārstrāžu optimizācija
Lai veiktu šādus optimizācijas pasākumus ir nepieciešams samazināt tēriņus, izslēdzot neefektīvas operācijas atsevišķos iecirkņos.
Mūsu gadījumā veiksim izmaksu izmaiņu veicamajās operācijās. Pazemināsim MP intensitāti pieņemšanas ekspedīcija (F1 faktors) un pieņemšanas iecirknī (F2 faktors)
Visos aprēķina gadījumos MP pieņem par 10% salīdzinot ar izejas.

Aprēķins:
1.)Veicam kravu pārstrādes izmaksu izmaiņas novērtējumu noliktavā samazinoties F1 faktoram no 11% (izejas lielums) līdz 1%.
Jāņem vērā, ka pazeminoties faktoram F1 (samazinoties daļai, kas iziet caur kravas pieņemšanas ekspedīciju) samazinās darba apjoms un attiecīgi darba izmaksas pašā ekspedīcijā, kā arī darba apjoms un darbu izmaksas piegādājot kravas ekspedīcijā (MP Nr.4).

Коментарий автора
Atlants