Оценка:
Опубликованно: 24.01.2024.
Язык: Латышский
Уровень: Основная школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 1.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 2.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 3.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 4.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 5.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 6.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 7.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 8.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 9.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 10.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 11.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 12.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 13.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 14.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 15.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 16.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 17.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 18.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 19.
  • Презентация 'Mākslas darbu kolekcija. Mīlestība', 20.
Фрагмент работы

Pīters Pols Rubenss - Sausserdis Bovers
Šī ikoniskā glezna ir gleznotāja un
viņa sievas Izabellas Brantas
pašportrets. Fonā attēlotais
sausserdis un atrašanās dārzā kalpo
kā laulības un mīlestības simbols,
tāpat arī labās rokas turēšana, kas
apzīmē savienību laulībā.

Rembrants - Ebreju līgava
Remranta šedevrs izstaro mīlestību katrā tā sīkākajā detaļā.
Par attēloto pāri nav zināms nekas daudz. Ir
izteikti dažādi pieņēmumi un teorijas, bet nekas no tā līdz
galam nav apstiprināts. Glezna ir Rembranta perioda
šedevrs, kam raksturīgi zeltaini, brūni un sarkani toņi. Viena
no mīlestības valodām ir pieskārieni un tieši to Rembrants
attēlojis šajā gleznā. Abu attēloto cilvēku sejas izstaro
mīlestību un maigumu, un viņu acis ir pievērstas viens otram.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants