Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.01.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 1.
  • Конспект 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 2.
  • Конспект 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 3.
  • Конспект 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 4.
  • Конспект 'Roberts Fišers "Mācīsim bērniem domāt"', 5.
Фрагмент работы

PII novadīju nodarbību bērniem vecuma grupā 5-6gadi par tematu čaklums. Sākumā iepazīstināju ar sevi, un tad bērniem lasīju grāmatu par “Pelnrušķīti”. Daudziem bērniem jau vecāki mājās bija to lasījuši priekšā. Bērni dalījās ar to, ko viņi saprot ar vārdu čaklums. Bērni teica, ka Pelnrušķīte bija čakla, jo mazgāja grīdas un klāja gultas. Daudzi teica: “ Tas ir tad, kad es sakārtoju rotaļlietas. Mana mamma ir čakla, jo viņa iet uz darbu. Es esmu čakla, jo tīru zobiņus” u.c.
Čaklumu mēģināja attēlot zīmējumā. Zīmēja slotas un bērnus, puķes un mammas.
Rādija man, ka čaklums ir tad, kad palīdz audzinātājai un auklītei.
Bija diez gan interesanti būt kopā ar bērniem un vērot viņu darbības un uzklausīt viņu domas par vārdu čaklums .

Коментарий автора
Atlants