Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Manas izglītības filosofijas koncepcija, kura balstīta 21.gadsimta tendencēs', 1.
  • Эссе 'Manas izglītības filosofijas koncepcija, kura balstīta 21.gadsimta tendencēs', 2.
Фрагмент работы

Savā dzīvē esmu saskārusies ar tādiem vecāka cilvēka padomiem kā „Nedari tā, tā kārtīgas meitas nedara!”. Šie stereotipi iesakņojas no paaudzes paaudzē. Kas tad ir tā kārtīgā meita? Pašlaik manī ataust Maijas tēls no pasaku filmas „Maija un Paija”, kur meita tērpusies tautastērpā ir ļoti čakla, mīļa un izpalīdzīga, bet tajā pašā ļoti naiva un viegli ievainojama. Manuprāt, šāda veida cilvēkam 21.gs. ikdienā ir ļoti grūti kaut ko sasniegt, jo 21.gs. uzliek smagus pienākumus un tos var pārvarēt tikai cilvēki ar kārtīgu mugurkaulu.
Bez izglītības mūsdienās kļūst arvien grūtāk. Ikviens jau var teikt, ka politiķiem, kur dažiem ir tikai vidusskolas izglītība, sēž Saeimas krēslos un saņem lielas algas, nekā tie, kas ir mācījušie daudzus gadus un katru dienu strādā fiziski grūtu darbu un par to saņem daudz mazākas algas. Tas vēl jo projām pierāda to, ka Latvijas valstī nav sakārtota ne politika, ne ekonomikā un vēl jo mazāk izglītības struktūra.

Коментарий автора
Atlants