Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.10.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Uzņēmuma X biznesa modelis, struktūra un mārketinga stratēģija', 1.
  • Реферат 'Uzņēmuma X biznesa modelis, struktūra un mārketinga stratēģija', 2.
  • Реферат 'Uzņēmuma X biznesa modelis, struktūra un mārketinga stratēģija', 3.
  • Реферат 'Uzņēmuma X biznesa modelis, struktūra un mārketinga stratēģija', 4.
  • Реферат 'Uzņēmuma X biznesa modelis, struktūra un mārketinga stratēģija', 5.
  • Реферат 'Uzņēmuma X biznesa modelis, struktūra un mārketinga stratēģija', 6.
  • Реферат 'Uzņēmuma X biznesa modelis, struktūra un mārketinga stratēģija', 7.
  • Реферат 'Uzņēmuma X biznesa modelis, struktūra un mārketinga stratēģija', 8.
  • Реферат 'Uzņēmuma X biznesa modelis, struktūra un mārketinga stratēģija', 9.
  • Реферат 'Uzņēmuma X biznesa modelis, struktūra un mārketinga stratēģija', 10.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Vispārējais uzņēmuma apraksts    3
1.1.  Uzņēmuma vēsture    3
1.2.  Kompānijas vīzija    3
1.3.  Uzņēmuma darbība šobrīd    3
2.  Biznesa modelis un struktūra    4
2.1.  Produktu/pakalpojumu piedāvājums tirgū    4
2.2.  Stena Line pakalpojumu ieviešana    4
2.3.  Biznesa attīstības stratēģija un mārketings 2 galvenos galamērķos    5
2.3.1.  Zviedrija – Vācija    5
2.3.2.  Zviedrija – Dānija    6
3.  Stena Line mārketinga stratēģija un cenu veidošana    7
3.1.  Atlaižu sistēma    8
3.2.  Cenu noteikšana Stena Line    8
4.  Problēmas ar kurām Stena Line sastopas    9
  Secinājumi un Priekšlikumi    10
Фрагмент работы

Secinājumi un Priekšlikumi
1. Uzņēmumam nopietns finanšu kritiens varētu būt tajā laikā, kad tiks uzbūvēts jaunais tilts starp Dāniju un Vāciju.
2. Prāmju līnija piedāvā elastīgu atlaižu sistēmu, kā arī pielāgo to īpašajiem klientiem.
3. Uzņēmums pielietu savu īpaši izstrādātu cenu veidošanas metodi.
4. Lielākie tirgus spēlētāji ir Dānija un Vācija.
5. Uzņēmums veic kravu un pasažieru pārvadājumus 22 līnijās.
6. 2015. gadā Dānijā pārvadātais automašīnu skaits bija mazāks, nekā braucienā uz Vāciju.
7. Uzņēmums nepārtraukti uzlabo esošos prāmjus un kuģus, lai uzlabotu ceļojuma kvalitāti un drošību.
8. Uzņēmums plāno iegādāties vēl papildus prāmjus, lai esošajām 22 līnijām pievienotos vēl 3 līnijas.
Ieteiktu:
9. Attīstot biļešu apmaksas iespējas, izveidot sadarbību ar līzinga kompānijām un piedāvāt iegādāties prāmju biļetes arī līzingā.
10. Speciālo piedāvājumu ietvaros, atsevišķos prāmju reisos, kad reisa noslogotība nepārsniedz gaidīto apjomu, klientiem var tikt dota iespēja iegādāties „Pēdējā brīža piedāvājuma” biļetes par izdevīgam cenām, tādejādi piesaistot papildu pasažierus reisiem, kas nav noslogoti, gaidītajā apmērā.
11. Atvērt jaunu kuģu/prāmju līniju no Rīgas uz Londonu, kā arī padomāt par citiem maršrutiem, kurus varētu aizstāt, gadījumā, kad tiks atvērts jaunais tilts.


Коментарий автора
Atlants