2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Tirgus veids | 3 |
2. | Norvēģijas valsts politiskie aspekti | 3 |
3. | Norvēģijas valsts ekonomiskie aspekti | 6 |
4. | Informācija par uzņēmējdarbības vidi Norvēģijā | 12 |
5. | Partenrattiecību iespējas | 14 |
6. | Atbalsts tirgus apgūšanas stratēģijas izveidei | 15 |
7. | Kultūras apsvērumi | 16 |
8. | Ceļošanas nosacījumi | 17 |
9. | Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 18 |
8. Ceļošanas nosacījumi
Latvijas pilsoņi bez uzturēšanās reģistrācijas var strādāt un uzturēties Norvēģijā līdz 3 mēnešiem. Lai uzturētos Norvēģijā ilgāk par 3 mēnešiem ir jāveic uzturēšanās reģistrācija. Reģistrācijai vispirms nepieciešams Norvēģijas Imigrācijas direktorāta mājas lapā: sadaļā „Application portal Norway” aizpildīt reģistrācijas pieteikumu. Pēc pieteikuma aizpildīšanas noteiktajā datumā būs jāierodas vietējā policijas iecirknī vai ārvalstnieku pakalpojumu centrā, ja uzturaties Oslo, Kirkenesas un Stavangeras pilsētās, lai saņemtu uzturēšanās reģistrācijas sertifikātu. Ja Latvijas pilsonis reģistrējas Norvēģijas nodarbinātības dienestā (NAV), kā darba meklētājs, tad bez uzturēšanās reģistrācijas var uzturēties Norvēģijā līdz 6 mēnešiem. Latvijas nepilsoņi drīkst brīvi iebraukt un uzturēties Norvēģijā līdz 3 mēnešiem. Taču nepilsoņi Norvēģijā nedrīkst strādāt bez Norvēģijas Imigrācijas direktorāta izsniegtas uzturēšanās atļaujas ar tiesībām strādāt. Ja Latvijas nepilsonis dodas uz Norvēģiju kopā ar ģimenes locekli vai pie ģimenes locekļa, kurš ir Latvijas vai citas ES/EEZ valsts pilsonis, tad nepilsonis var uzturēties un strādāt Norvēģijā uz ES pilsoņa ģimenes locekļa uzturēšanās atļaujas pamata un nav nepieciešams formēt uzturēšanās atļauju ar tiesībām strādāt. Šajā gadījumā nepilsonim ierodoties Norvēģijā Imigrācijas direktorātā jāiesniedz pieteikums un dokumenti ES pilsoņa ģimenes locekļa uzturēšanās kartes saņemšanai.
…
1. Tirgus veids 3 2. Norvēģijas valsts politiskie aspekti 3 3. Norvēģijas valsts ekonomiskie aspekti 6 4. Informācija par uzņēmējdarbības vidi Norvēģijā 12 5. Partenrattiecību iespējas 14 6. Atbalsts tirgus apgūšanas stratēģijas izveidei 15 7. Kultūras apsvērumi 16 8. Ceļošanas nosacījumi 17 9. Izmantotās literatūras un avotu saraksts
