Автор:
Оценка:
Опубликованно: 02.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Bizantijas un Rietueiropas viduslaiku kultūras. Kristietība.', 1.
  • Конспект 'Bizantijas un Rietueiropas viduslaiku kultūras. Kristietība.', 2.
  • Конспект 'Bizantijas un Rietueiropas viduslaiku kultūras. Kristietība.', 3.
  • Конспект 'Bizantijas un Rietueiropas viduslaiku kultūras. Kristietība.', 4.
  • Конспект 'Bizantijas un Rietueiropas viduslaiku kultūras. Kristietība.', 5.
  • Конспект 'Bizantijas un Rietueiropas viduslaiku kultūras. Kristietība.', 6.
Фрагмент работы

F kārtu hierarhija
sociālā vienlīdzība
Savas pilnībā garīgās un nemateriālās dabas dēļ eņģeļi ieņem pirmo un augstāko vietu radību hierarhijā, cilvēks – otro. Hierarhijas mērķis ir iespējami lielāka līdzināšanās un vienība ar Dievu, un, pieņemot Viņu kā visa Valdītāju un kontemplējot Viņa dievišķo skaistumu, kļūt kā Viņam, cik vien tas iespējams. Hierarhija pilnveido tās dalībniekus pēc Dieva svētā attēla gluži kā: “spožus un nenotraipītus spoguļus, kas saņem staru no augstākās dievišķības, gaismas Avota, un, mistiskā veidā tiekot piepildītiem ar gaismu, izlej to uz tiem, kas atrodas zemāk par viņiem”. Tiem, kas dod vai piedalās svētajos noslēpumos, lai tiktu pārveidoti par līdzīgiem dievišķajām inteliģencēm, jāievēro dievišķā likuma robežas. Tādējādi hierarhija ietver noteiktu, pilnīgu un svētu kārtību, kas līdzinās pirmajam dievišķajam Skaistumam.

Коментарий автора
Atlants