Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 1.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 2.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 3.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 4.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 5.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 6.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 7.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 8.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 9.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 10.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 11.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 12.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 13.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 14.
  • Конспект 'Pirmsskolas izglītības 3.posma muzikālais materiāls muzikālajai darbībai mūzikas', 15.
Фрагмент работы

Bērni lemj un spriež, kuri tēli piedalīsies uzvedumā, izvēlas atbilstošas rotaļlietas vai roku lelles.
Spriež, kādas darbības kādā secībā tēli veiks – ar ko sāksies izrāde, kas notiks pēc tam, ar ko izrāde beigsies. Lemj, kādā vidē notiks darbība – mājās, mežā, uz ceļa u. tml.
Izmantojot rotaļlietas, kartona kastes, audumu, papīru u. c., veido nepieciešamos atribūtus.
Izmēģina leļļu vadīšanu, pārdomā darbību secību, izspēlē atsevišķas situācijas, iejūtoties, iztēlojoties un spēlējot atbilstoši sižetam un savai pieredzei.
Spēlē uzvedumu skatītājiem – grupas biedriem, citas grupas bērniem, vecākiem. Stāsta par savu un citu darbību, novērtē savu ieguldījumu un kopīgi priecājas par rezultātu.

Коментарий автора
Atlants