Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Bērna ar garīgās attīstības traucējumiem izpēte', 1.
  • Конспект 'Bērna ar garīgās attīstības traucējumiem izpēte', 2.
  • Конспект 'Bērna ar garīgās attīstības traucējumiem izpēte', 3.
  • Конспект 'Bērna ar garīgās attīstības traucējumiem izpēte', 4.
Фрагмент работы

Valodas īpatnības.
Zēns atpazīst gandrīz visus burtus, bet nespēj tos saliedēt zilbēs, vārdos. Burtu rakstību nav apguvis, nespēj uzrakstīt vārdu diktātu ar rakstītiem burtiem. Spēj pārrakstīt tikai rakstītu tekstu. Grūtības sagādā orientēšanās burtnīcas lineatūrā.
Uz jautājumiem atbild ar vienu vārdu- ziemā, bumba. Par redzamo attēlā stāsta daļēji, pārsvarā ar ļoti primitīviem teikumiem- Tur ezis. Vārdu krājums nabadzīgs.
Runa neskaidra, neizrunā daudz skaņas, arī aizstāj, jauc. S-t, z-d, r-l-ļ, š-ķ. Vārdos neizrunā visas zilbes, izlaiž, pārstata- ziemelis- zielis.
Runas temps nedaudz paātrināts, runa monotona, bez izteiksmīguma.

Zēns regulāri apmeklē logopēdijas nodarbības. Logopēde uzsver, ka skaņu uzstādīšana grūtības nesagādā. Zēns cītīgi pilda artikulācijas vingrinājumus, bet nekādi neveicas ar automatizēšanu ne vārdos, ne vārdu savienojumos, ne teikumos.

Коментарий автора
Atlants