Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.09.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Monoteisms Vecās Derības tekstos. Ecehiēla grāmata', 1.
  • Реферат 'Monoteisms Vecās Derības tekstos. Ecehiēla grāmata', 2.
  • Реферат 'Monoteisms Vecās Derības tekstos. Ecehiēla grāmata', 3.
  • Реферат 'Monoteisms Vecās Derības tekstos. Ecehiēla grāmata', 4.
  • Реферат 'Monoteisms Vecās Derības tekstos. Ecehiēla grāmata', 5.
  • Реферат 'Monoteisms Vecās Derības tekstos. Ecehiēla grāmata', 6.
  • Реферат 'Monoteisms Vecās Derības tekstos. Ecehiēla grāmata', 7.
  • Реферат 'Monoteisms Vecās Derības tekstos. Ecehiēla grāmata', 8.
  • Реферат 'Monoteisms Vecās Derības tekstos. Ecehiēla grāmata', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Ecehiēls    4
2.1.  Nozīme    4
2.2.  Vīzijas    4
3.1.  pirms Jeruzālemes krišanas    5
3.2.  pēc Jeruzālemes krišanas    5
4.  Grāmatas galvenās vēstis    6
4.1.  Dieva aicinājums Ecehiēlam kļūt par pravieti    6
4.2.  brīdinājumi tautai    6
4.3.  vēstis no Dieva par viņa sodu    7
4.4.  Mierinājums Israēlam    7
4.5.  Pravietojums pret Gogu    8
4.6.  Ecehiēla tēlotais atjaunotais templis    8
5.  Secinājumi    8
6.  Izmantotā literatūa    9
Фрагмент работы

5. Secinājumi
Monoteisms ir sastopams visā grāmatas tekstā, jo teksts ir veidots monologā vai dialogā, kurus runā Ecehiēls vai Dievs. Tomēr pat tad, kad runā Ecehiēls, viņš runā ar Dievu vai Dieva vārdā un Ecehiēla agrākā dzīve – dzīve pirms Dieva atklāsmes – netiek pieminēta grāmatas tekstos.
Dievs vēršas pie Ecehiēla, kad Viņa tauta novēršas un zaudē ticību. Tauta zaudē savu zemi un uzskata, ka Dievs vairs nav noteicējs pār notikumiem. Ecehiēls izskaidro, ka Dieva tauta būs trimdinieki, nevis zemē palikušie. Dievs viņiem dos jaunu sirdi, atdos tiem zemi un pielūgšanas vietu.
Dievs kā Visuma Dievs nav ierobežots templī, bet ir klātesošs visur. Jeruzālemes iznīcināšana, tempļa nodedzināšana, tautas aiziešana trimdā – Dievs ir tas, kurš licis tam notikt. Jūdas ļaudis savu sodu bija pelnījuši sociālo un reliģisko grēku dēļ. Trimdinieki atgriežas, kad svešās tautas ir sakautas – Dievs tās ir sakāvis sava goda dēļ, nevis tāpēc, ka trimdinieki to būtu pelnījuši.

Коментарий автора
Atlants