Автор:
Оценка:
Опубликованно: 16.06.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Kvalitātes politikas pamatnostādnes', 1.
  • Конспект 'Kvalitātes politikas pamatnostādnes', 2.
  • Конспект 'Kvalitātes politikas pamatnostādnes', 3.
  • Конспект 'Kvalitātes politikas pamatnostādnes', 4.
Фрагмент работы

Mūsu mērķis ir klientiem sniegt tos kvalitatīvus un efektīvus risinājumus, lai nodrošinātu visas klientu vēlmes.
Mēs balstāmies tikai uz plānotiem un prognozējamiem panākumiem, izvirzām sasniedzamus mērķus, tos dokumentējam un plānojam savu darbību.
# ietver apņemšanos izpildīt nepieciešamās prasības un panākt kvalitātes pārvaldības sistēmas nepārtrauktu efektivitātes uzlabojumu;
Mēs patstāvīgi ceļam savas kvalitātes prasības.
Mūsu mērķis ir radīt un uzturēt tādu uzņēmuma kultūru un darba vidi, kas veicinātu darbiniekus ierosināt ieviest jaunus risinājumus, kas nodrošinātu arvien pilnīgāku mūsu klientu prasību apmierināšanu.
Biznesa un kvalitātes mērķu formulēšana un regulārs uzņēmuma snieguma novērtējums attiecībā pret tiem.
Mērķi Kvalitātes sistēmas pilnveidošanai tiek uzstādīti dažādiem organizācijas līmeņiem un to izpilde tiek kontrolēta attiecīgajā līmenī. …

Коментарий автора
Atlants