Оценка:
Опубликованно: 27.01.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 1.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 2.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 3.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 4.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 5.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 6.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 7.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 8.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 9.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 10.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 11.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 12.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 13.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 14.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 15.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 16.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 17.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 18.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 19.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 20.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 21.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 22.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 23.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 24.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 25.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 26.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 27.
  • Реферат 'Tūrisma aģentūras "Antario" mārketinga darbības problēmas un uzlabošanas plāns', 28.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    4
1.  UZŅĒMUMA MĀRKETINGA DARBĪBAS TEORĒTISKIE ASPEKTI TŪRISMA BIZNESĀ    6
1.1.  Mārketings tūrismā: būtība, saturs, jēdziens    6
1.2.  Mārketinga rīki uzņēmuma darbības efektivitātes uzlabošanai tūrisma biznesa jomā    10
2.  PASĀKUMU IZSTRĀDE TŪRISMA AĢENTŪRAS SIA ANTARIO MĀRKETINGA AKTIVITĀTES UZLABOŠANAI    15
2.1.  Uzņēmuma SIA Antario organizatoriskais raksturojums    15
2.2.  Pasākumi ar mērķi uzlabot uzņēmuma mārketinga aktivitātes    20
  SECINĀJUMI    23
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    25
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Tika veikta padziļināta mārketinga aktivitāšu izpēte, apkopota informācija, analizēta finanšu un saimnieciskā darbība, tika ierosināti pasākumi SIA „Antario” mārketinga aktivitāšu uzlabošanai un izvērtēts ierosināto pasākumu efektivitāte.
Darba rezultātus var izmantot, lai turpinātu attīstīt tūrisma aģentūras SIA Antario stratēģisko mārketinga plānu.
Tūrisms ir aktivitāte, kas saistīta ar masu tūristu kustību, kas tiek veikta, izmantojot dabas un vēsturiskos kultūras tūrisma resursus, tūrisma materiālo un tehnisko bāzi un citus svarīgus faktorus, kas nosaka pakalpojuma līmeni un kvalitāti. Saskaņā ar Pasaules Tūrisma organizācijas definīciju „tūrisms ir tādu cilvēku darbība, kas ceļo un apstājas ārpus savas parastās apkārtnes ne ilgāk kā konsekventu gadu brīvā laika pavadīšanai, uzņēmējdarbībai vai citiem mērķiem, kas nav saistīti ar darbībām, par kurām tiek maksāta uzturēšanās vieta”.
Mārketings tūrismā ir piedāvāto pakalpojumu nepārtrauktas koordinācijas sistēma ar pakalpojumiem, kas ir pieprasīti tirgū un kurus tūrisma uzņēmums var piedāvāt ar peļņu sev un efektīvāk nekā konkurenti.
Ceļojumu kompānija SIA Antario ir neliela ceļojumu aģentūra. Ceļojumu aģentūrā SIA Antario tika nodarbinātie septiņi cilvēki.
Lai palielinātu uzņēmuma konkurētspēju un nodrošinātu turpmāku finansiāli veiksmīgu darbību, Antario ir jāizstrādā mārketinga sistēma, kā arī jāpaplašina ekskursiju klāsts, piedāvājot ekskursiju pa Latviju.
SVID analīze parādīja, ka Antario ir labas attīstības perspektīvas, jo pieaug pieprasījums pēc uzņēmuma pakalpojumiem un spēja apmierināt šo pieprasījumu.
SIA Antario attīstības perspektīvas ir populārākie pakalpojumi tūrisma jomā - pludmales atpūta un ekskursijas. Tādēļ uzņēmuma centieniem ir jābūt vērstiem galvenokārt uz pludmales atpūtas virziena un aktīva ekskursiju tūrisma veicināšanu.

Коментарий автора
Atlants