Оценка:
Опубликованно: 19.04.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 1.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 2.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 3.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 4.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 5.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 6.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 7.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 8.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 9.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 10.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 11.
  • Реферат 'Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības un komunikācija', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Ievads    3
2.  Ētikas vispārējā nozīme. Ētika un komunikācija    4
3.  Veiksmīga komunikācija un ētika darba vidē    5
4.  Ētisku darbinieku savstarpējo attiecību un komunikācijas veidojoši faktori un nepieciešamība    8
5.  Secinājumi    10
6.  Literatūras saraksts    11
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Ir nepieciešams organizēt komunikācijas veicinošus pasākumus, kas ikkatram darbiniekam ir jāsaprot, ka viedoklis ir nozīmīgs.
2. Ētisks darbinieku savstarpējās attiecības ir atkarīgas no to profesijas, darba vides.
3. Lai veidotos ētiskas savstarpējās attiecības ir jāapzinās ētikas pamatvērtības un jārespektē citu darbinieki.
4. Efektīvu mērķu sasniegšanai, dalītai nozīmei, apmierinātībai ir nepieciešama ētiska darba vide un veiksmīga komunikācija
5. Izveidotais darba vides klimats ietekmē darbinieku savstarpējo komunikāciju un ētisko rīcību
6. Ētiskas darbinieku savstarpējās attiecības pozitīvi ietekmē uzņēmuma darba efektivitāti, darbinieku personīgo un motivē tos darboties uzņēmuma labā.
7. Neētiskas darbinieku savstarpējās un komunikācija, samazina darbinieku pašvērtējumu, darba efektivitātes rādītāji krītas.
8. Ētikas darbinieku savstarpējās attiecībās un komunikācijā ir obligāti nepieciešama, ja uzņēmuma mērķis ir kļūt par ilgtspējīgu uzņēmumu.

Коментарий автора
Atlants