Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.12.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 1.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 2.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 3.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 4.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 5.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 6.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 7.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 8.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 9.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 10.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 11.
  • Реферат 'Transmisijas sastāvdaļu defekti un remonts', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Transmisija    3
  Pārnesumu kārbas mehānismu kopšana un traucējumu novēršana    3
  Dzenoša tilta darbības traucējumi un to novēršana    4
  Kardānpārvada darbības traucējumi un to novēršana    5
  Dzenošā tilta regulēšana    6
  Galvenā pārvada regulēšana    6
  Eļļošana un pielietojamās eļļas    7
  Galvenajos pārvados lietojamās eļļas    7
  Sajūga tehniskā apkope    8
  Sajūga tehniskās apkopes uzdevumi    9
  Sajūga remonts    9
  Sajūga raksturīgākie defekti to cēloņi un novēršas metodes    10
  Izmantotā literatūra    12
Фрагмент работы

Transmisija ir mehānismu sakopojums, kas motora griezes momentu transformē un pārvada uz dzenošo iekārtu. Transmisijas sastāvdaļas ir sajūgs, kardānpārvads, ātrumkārba, dzenošie tilti.
Pārnesumu kārbas mehānismu kopšana un traucējumu novēršana
Eļļas līmeņa mērīšanai pārnesumu kārbām izveidoti speciāli kontrol aizgriežņi vai mērstieņi, bet ja ielietnes aizgrieznis novietots kārbas sānos, tātad eļļas līmenim jābūt līdz ielietnes malai. Pazeminātas eļļas līmenis rada priekšlaicīgu zobratu un gultņu nolietošanos, bet paaugstināts – jaudas zudumus eļļas izšķaidīšanai.
Eļļas jāmaina periodiski saskaņā ar dotā automobiļa rūpnīcas instrukciju.
Nenormāls troksnis
Var rasties, ja nepietiekamas eļļošanas dēļ izdiluši zobrati, gultņu un vārpstas rievas vai arī ja atslābušas kārbas nostiprinājuma skrūves. Nenormāls troksnis, zobratu pārslēdzot, var rasties nemākulīgas rīcības dēļ vai arī ja pilnīgi neizslēdzas sajūgs. Pēdējā gadījumā sajūgs jānoregulē.
Zobratu pārslēgšana ir apgrūtināta, ja izdrupuši zobu gali vai arī ja stipri izdilušas vārpstu rievas vai gultņi, kas rada zobratu sašķiebi.
Patvaļīga zobratu iziešana no sazobes var notikt fiksatora lodīšu un slīdņu fiksējošo iedobuma dēļ fiksatoru atsperu atslābumu vai lūzuma dēļ, kā arī stipra zobratu izdiluma gadījumā.…

Atlants