Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.03.2003.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Prezentācijas prasme', 1.
  • Конспект 'Prezentācijas prasme', 2.
  • Конспект 'Prezentācijas prasme', 3.
  • Конспект 'Prezentācijas prasme', 4.
Фрагмент работы

Starp divām delegācijām notiek lietišķa rakstura sarunas. Esmu vienas no delegācijas vadītājs. Sarunu laikā viens no manas delegācijas pārstāvjiem pēkšņi izsaka priekšlikumu, kas neatbilst mūsu firmas interesēm. Sarunu partneri šo priekšlikumu sāk aktīvi apspriest, jo viņiem tas ir izdevīgs. Ka rīkoties tālāk?

Vispirms jānoskaidro vai tas variants ir izdevīgs mūsu firmai. Ja tas neatbilst mūsu firmas interesēm, tad vajag uzlabot savu pozīciju un pierādīt kaut ko izdevīgāku savā projektā. Kā arī pieradīt, ka jauns priekšlikums ir ne tik lietderīgs kā Jūsu piedāvāts priekšlikums.


4. UZDEVUMS

Kā izvēlēties laiku (stundu un dienu), lai paziņotu kādam savam darbiniekiem ļoti nepatīkamu vēsti (piem. par atlaišanu no darba).
Kā Jūs vērtējiet šādas informācijas nosūtīšanu pa pastu (pozitīvi un negatīvi aspekti)?


Vispirms vajag ņemot vērā sarunu darbinieka darba grafiku, viņa lietišķos un personiskās dzīves paradumus. Ir zināms, ka produktīvākās nedēļas dienas ir otrdiena, trešdiena, ceturdiena. Šo nepatīkamu vēsti labāk paziņot šīs dienas un tas nav vēlams darīt piektdienās, jo brīvdienās ziņa apaugs ar tenkām un pārspēlējumiem un cilvēku psihiskā spriedze augs. Pēc tam izvelēties laiku pirms pusdienas vai darba beigām, lai cilvēkiem būtu neliela atelpa un norimtu emocionālā spriedze.…

Коментарий автора
Atlants