Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.09.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Образец документа 'Matemātiskas rotaļas pirmsskolas bērniem', 1.
  • Образец документа 'Matemātiskas rotaļas pirmsskolas bērniem', 2.
  • Образец документа 'Matemātiskas rotaļas pirmsskolas bērniem', 3.
  • Образец документа 'Matemātiskas rotaļas pirmsskolas bērniem', 4.
  • Образец документа 'Matemātiskas rotaļas pirmsskolas bērniem', 5.
  • Образец документа 'Matemātiskas rotaļas pirmsskolas bērniem', 6.
  • Образец документа 'Matemātiskas rotaļas pirmsskolas bērniem', 7.
  • Образец документа 'Matemātiskas rotaļas pirmsskolas bērniem', 8.
  • Образец документа 'Matemātiskas rotaļas pirmsskolas bērniem', 9.
  • Образец документа 'Matemātiskas rotaļas pirmsskolas bērniem', 10.
Фрагмент работы

Vecumgrupa 3-4 g.v.
Rotaļā nostiprina zināšanas par ģeometriskām figūrām- aplis, trīsstūris, trenē uzmanību un atmiņu.
Nepieciešams: papīra ģeometriskas figūras-apļi, trīsstūri( plaukstas lielumā) katra figūra ir divas reizes vairāk nekā bērnu skaits, 2 lieli grozi- uz viena uzzīmēts aplis, uz otra trīsstūris, mūzikas instrumenti- bungas, šeikers.
Norise: Ģeometriskās figūras novietotas izklaidus uz grīdas. Skolotāja nodemonstrē mūzikas instrumentu skaņu- bungas un šeikeri. Skolotāja un bērni soļo apkārt figūrām. Kad atskan bungu skaņas, katram bērnam jāpaceļ aplis un jāieliek tajā grozā, kur uzzīmēts aplis. Atskanot šeikera skaņām bērni paceļ trīsstūri un ieliek grozā at trīsstūra zīmējumu. Darbību atkārto vēl vienu reizi.

Vecumgrupa 4-5 g.v.
Rotaļā nostiprina zināšanas par ģeometriskām figūrām- aplis, trīsstūris, kvadrāts, trenē uzmanību un atmiņu.
Nepieciešams: cieta papīra ģeometriskas figūras-apļi, trīsstūri, kvadrāti( plaukstas lielumā) atbilstoši bērnu skaitam, mūzikas instrumenti- bungas, šeikers, stabulīte, uz baltas papīra lapas uzzīmēta māja un flomasteri.
Norise: Ģeometriskās figūras novietotas izklaidus uz grīdas. Skolotāja nodemonstrē mūzikas instrumentu skaņu- bungas, šeikeri, stabuli. Skolotāja un bērni soļo apkārt figūrām. Kad atskan bungu skaņas, katram bērnam jāpaceļ aplis, jātur to rokās. Atskanot šeikera skaņām, bērni paceļ trīsstūri, jātur to rokā. Atskanot stabulītei, jāpaceļ kvadrāts un jātur rokā. Skolotāja aicina vēlreiz aplūkot figūras. Bērni apsēžas pie galdiem un uzklausa skolotājas stāstu. Naktī ir bijis tik liels vējš, ka visas figūras izpūstas no mājiņām, tās jānogādā atpakaļ. Bērni apvelk katrai ģeometriskajai figūrai apkārt kontūru, lai tās būtu priecīgas savā mājiņā.

Коментарий автора
Atlants