-
Skolēna darbs vasarā kā vērtīga pieredze
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 2 | |
Annotation | 3 | |
Ievads | 5 | |
1. | Jauniešu nodarbinātības politika valstī | 6 |
1.1. | Jaunieši bezdarbnieki | 6 |
1.2. | Nelegālā nodarbinātība | 8 |
1.3. | Skolēnu darbs vasarā | 9 |
2. | Nepilngadīgo jauniešu darba tiesības | 10 |
2.1. | Bērnu darbs | 10 |
2.2. | Pusaudžu darbs | 11 |
2.3. | Kopīgās prasības bērnu un pusaudžu nodarbinātībai | 12 |
3. | Pasākumi bezdarba samazināšanai | 13 |
4. | Jauniešu nodarbinātība Rēzeknes novadā | 16 |
6. | Vecāku viedokļu analīze | 23 |
Secinājumi | 27 | |
Izmantoto avotu un literatūras saraksts | 29 | |
Pielikumi | 30 |
Daudzi jaunieši strādā nelegālu darbu, nezinot kādā veidā tiek apdraudēti. Līdz šim skolēnu nodarbinātībai tiek pievērsta nepietiekama uzmanība.
Pētījuma mērķis. Iepazīties un izpētīt skolēnu attieksmi pret darbu vasarā un iespēju strādāt vasarā. Izpētīt valsts piedāvātās iespējas jauniešu darbam un uzzināt, kādi pasākumi tiek veikti jauniešu darba dzīves uzlabošanai. …
Jaunieši ir pakļauti bezdarbam. Tiek veikti dažādi pasākumi, lai veicinātu jauniešu bezdarba līmeņa pazemināšanu. Rēzeknes novadā ir skolēni, kuri gatavi strādāt vasarā. Skolēni, kuri strādāja vasarā, strādāja neofciāli, bet neskatoties uz to, guva labu pieredzi. Skolēnu vecāki atbalsta skolēnu darbu vasarā, jo tiek uzskatīts, ka tie kļūst atbildīgāki, gūst jaunas prasmes, kļūst disciplinētāki un iemācās pelnīt naudu savām vajadzībām.
