Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.02.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Atklātā nodarbība “Pārsteidzošās smadzenes”', 1.
  • Конспект 'Atklātā nodarbība “Pārsteidzošās smadzenes”', 2.
  • Конспект 'Atklātā nodarbība “Pārsteidzošās smadzenes”', 3.
  • Конспект 'Atklātā nodarbība “Pārsteidzošās smadzenes”', 4.
  • Конспект 'Atklātā nodarbība “Pārsteidzošās smadzenes”', 5.
  • Конспект 'Atklātā nodarbība “Pārsteidzošās smadzenes”', 6.
  • Конспект 'Atklātā nodarbība “Pārsteidzošās smadzenes”', 7.
Фрагмент работы

Aktualizācija
• Rīta aplis – bērni sasveicinās cits ar citu (pa apli) izsitot ar plaukstām bērna vārdu pa zilbēm, piemēram, labrīt A – li – se, un pasaka cik zilbes (3 zilbes), labrīt Jas – mī – na (3 zilbes), u.t.t.
• Pēc sasveicināšanās skolotāja piedāvā saskaitīt, cik bērnu ir sanākuši. Bērni visi kopā skaita. Skolotāja turpina: Un cik pieaugušo? Cik kopā?
• Skolotāja kopā ar bērniem pārrunā, kas par mēnesi, kas par gadalaiku, kādi februārī svinamie svētki/notikumi mūsu iestādē. Bērni stāsta. Skolotāja mudina uz to, ka februāris mums ir veselības mēnesis.

Коментарий автора
Atlants