Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.01.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Autorības iezīmes filmā "Du Levande"', 1.
  • Эссе 'Autorības iezīmes filmā "Du Levande"', 2.
  • Эссе 'Autorības iezīmes filmā "Du Levande"', 3.
Фрагмент работы

Filmas finālā ir redzama četru epizožu montāža, kurās redzamie varoņi nodarbojas ar ikdienišķām darbībām līdz viņu uzmanību kaut kas novērš, viņi pavērš skatu pret debesīm un rūpīgi tās vēro. Pēdējā filmas epizodē redzama armijas lidmašīna, un pēc brīža vairākas, kas draudīgi planē pār pilsētu.
Filma Du Levande ir ieturēta līdzīgā stilistiskā manierē kā Roja Andersona iepriekšējā, 2000. gadā iznākusī pilnmetrāžas filma ar nosaukumu Sånger från andra våningen (Dziesmas no otrā stāva), kas bija jāgaida 25 gadus pēc 1975. gadā iznākušās Giliap. Sev šobrīd raksturīgo kino valodu režisors ir izveidojis un attīstījis pēdējos gados un tā ir jūtama arī viņa veidotajās reklāmās. Kā ietekmes nereti tiek minēti Luijs Bunjuels (sirreālisms, arī filmā Du Levande tiek izspēlēta krāšņa un sirreāla sapņu aina, kurā redzama māja, kas pārvietojas kā vilciens), Žaks Tatī (humora pasniegšanas maniere), Ingmārs Bergmanis (spriedzes veidošana) u.c.

Коментарий автора
Atlants