-
Noteikumi attiecībās ar masu informācijas līdzekļiem
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Saistība ar masu saziņas līdzekļiem | 5 |
2. | Darbs ar masu saziņas līdzekļiem | 7 |
2.1. | Sabiedrisko attiecību speciālists kā vidutājs | 7 |
2.2. | Ieteikumi kā nodibināt un uzturēt labas attiecības ar masu saziņas līdzekļiem | 7 |
2.3. | Ieteikumi kā sadarboties ar presi | 10 |
3. | Ētika darbā ar masu saziņas līdzekļiem | 12 |
3.1. | Savstarpēja lomu izpratne | 12 |
3.2. | Profesionālie žurnālisti | 13 |
3.3. | Ētika žurnālistikā | 14 |
3.4. | Ētika sabiedrisko attiecību vidē | 16 |
3.5. | Preses objektivitāte | 17 |
3.6. | Sabiedrisko attiecību darbība presē | 17 |
3.7. | Sabiedrisko attiecību speciālista nerakstītie likumi | 18 |
Secinājumi | 19 | |
Literatūras saraksts | 20 |
Tēmu izvēlējos tāpēc, ka sabiedrisko attiecību speciālistam ir jāzina kā pareizi komunicēties ar masu saziņas līdzekļiem, kā arī tādēļ, ka sabiedrisko attiecību speciālista pienākumos ietilpst cieši kontakti ar masu saziņas līdzekļiem.
Tā kā šodien pastāv daudz dažādas organizācijas (reliģiskās, nevalstiskās, sabiedriskās, u.c.), firmas, politiskās partijas, kuras ieinteresētas savu darbību un pasākumu popularizēšanā u.c. gūstot labvēlīgus, efektīgus, pozitīvus rezultātus savu uzņēmumu u.c. uzplaukumam, - ļoti svarīga ir pareiza sabiedrisko attiecību speciālista izvēle (uzņēmuma), ar augstām zināšanām jurisprudencē, sabiedrisko attiecību ētikā, kā arī žurnālistikā un tās ētikā. Lai veidotos efektīvas, stabilas, noturīgas attiecības ar masu saziņas līdzekļiem (masu mēdijiem).
Vācot materiālus, atklāju, ka latviešu valodā šo materiālu ir ļoti maz. Kas, nespētu veidot manis izstrādāto darbu. Šī iemesla dēļ patērēju daudz laika tulkojot nepieciešamos materiālus no angļu un krievu valodas, kur arī materiāls par manis izvēlēto tēmu, atrodas ierobežotā daudzumā.
Lai atvieglotu referāta rakstīšanu izvirzīju sev sekojošus mērķus un uzdevumus:
Paplašināt savas zināšanas un sniegt lasītājam priekšstatu par sabiedrisko attiecību speciālista noteikumiem attiecībās ar masu saziņas līdzekļiem.
Uzzināt kādi ir kontrolējamie un kādi ir nekontrolējamie masu saziņas līdzekļi.
Uzzināt kādi ir ieteikumi lai izvēlētos pareizāko masu saziņas līdzekli.…
Darbs veltīts tēmai par attiecību veidošanu ar masu informācijas līdzekļiem. Darbā ir apskatītas sekojošas tēmas: Sabiedrisko attiecību saistība ar masu informācijas līdzekļiem; Darb ar masu saziņas līdzekļiem; Sabiedrisko attiecību speciālista ētikas principi darbā ar Masu informācijas līdzekļiem. Darbs var noderēt jebkuram kas apgūst Komunikācijas, Sabiedrisko attiecību vai vadībzinātnes.
