Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.03.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 17 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 1.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 2.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 3.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 4.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 5.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 6.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 7.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 8.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 9.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 10.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 11.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 12.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 13.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 14.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 15.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 16.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 17.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 18.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 19.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 20.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 21.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 22.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 23.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 24.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 25.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 26.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 27.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 28.
  • Реферат 'Studentu gatavība pašizglītībai', 29.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    3
  Ievads    5
1.  PEDAGOĢIJAS UN PSIHOLOĢIJAS NOZĪME PAŠIZGLĪTĪBĀ    7
2.  PAŠIZGLĪTĪBAS JĒDZIENS    8
2.1.  Ievirze pašizglītībā    10
2.2.  Pašizglītības motivācija un mācīšanās motīvi    10
3.  PĒTĪJUMA PAR STUDENTU PAŠIZGLĪTĪBU REZULTĀTI UN ANALĪZE    13
3.1.  Pētījuma bāze un metodoloģija    13
3.2.  Pētījuma rezultāti un analīze    13
  Nobeigums    21
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    25
  Pielikumi    26
Фрагмент работы

Mūsdienu pasaule pieprasa no cilvēka ļoti daudz, tajā skaitā arī liek mācīties, attīstīties, liek apgūt jaunas zināšanas. Mēs dzīvojam laikā, kad viss attīstās, tiek izgudrotas jaunas iekārtas, cilvēkam ir nemitīgi jāapgūst jaunas iemaņas, jāiegūst jaunas zināšanas. Autors ir izvēlējās pētīt tēmu, kas ir saistīta ar pedagoģijas un psiholoģijas zinātnēm un tēma sevī ietver studentu gatavību pašizglītībai. Pašizglītības termins tiek paskaidrots, kā izglītība, ko iegūst ārpus mācību iestādes. No tā izriet, ka viss, ko cilvēks pagūst ārpus mācību iestādes ir pieskaitāms pie pašizglītības, tomēr par to ne vienmēr tiek izsniegts apliecinošs dokuments, kas apliecinātu iegūtās zināšanas. Lai realizētu pašizglītību ir nepieciešams motīvs, mērķis un motivācija, lai cilvēks spētu pievērsties sevis pilnveidošanai.
Šī tēma ir bijusi un būs aktuāla un būtiska, jo studenti mainās un katru gadu gan paši studenti, gan pasniedzēji sastopas ar studentu nespēju strādāt patstāvīgi, mācīties un plānot savu laiku, sekmīgai galarezultāta sasniegšanai. Daudzi studenti konstatē, ka nevar visu paspēt, jo pietrūkst laika un pacietības strādāt un apgūt nepieciešamo vielu pašiem. Studenti saprot, ka nemāk mācīties, pietrūkst zināšanu, iemaņu un prasmju. Tā pamatojums ir tāds, ka studenti iepriekš nav strādājuši un mācījušies patstāvīgi pietiekami daudz. Topošo studentu ievirze pašizglītība skolas laikā nav veikta, vai arī ir veikta nepietiekami un nekvalitatīvi. Skolotājam ir liela nozīme skolēnu ievirzei pašizglītībā, to var veikt jau sākot ar 1. klasi, kad bērns iemācās lasīt. Skolotājam ir jārada interese par mācāmo priekšmetu, par apkārtni, sabiedrību, notikumiem. Skolu beidzot, katram skolēnam ir jābūt nepieciešamībai pēc pašizglītošanās un katram skolēnam ir jāsaprot un jāprot pielietot iegūtās prasmes.
Iepriekšminēto iemeslu dēļ, autors vēlējās veikt pētījumu un noskaidrot vai studenti ir gatavi pašizglītībai, studijām, ko viņi ir apguvuši pašizglītības ceļā, kādi ir viņu motīvi, kā viņi vērtē savas iespējas un prasmes. Autors to darīs izskatot un izanalizējot teoriju, kā arī veiks aptauju studentu un pasniedzēju vidū, lai varētu precīzāk noskaidrot to, vai studenti ir gatavi pašizglītībai. Tiks noskaidrots cik lielā mērā studenti ir gatavi mācīties patstāvīgi un iegūt izglītību pašmācības ceļā.
Pētījuma mērķis ir izpētīt studentu gatavību pašizglītībai.
Pētījuma objekts: pedagoģijas un psiholoģijas nozīme.
Pētījuma subjekts: pašizglītība.
Pētījuma uzdevumi: 1)izpētīt tēmai atbilstošu pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par pētāmo problēmu;
2) analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par studentu gatavību pašizglītībai;
3) veikt anketēšanu par studentu gatavību pašizglītībai studentu un pasniedzēju vidū;
4) analizēt iegūtos rezultātus.…

Коментарий автора
Atlants