Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.10.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 1.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 2.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 3.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 4.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 5.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 6.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 7.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 8.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 9.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 10.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 11.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 12.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 13.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 14.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 15.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 16.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 17.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 18.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 19.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 20.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 21.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 22.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 23.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 24.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 25.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 26.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 27.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 28.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 29.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 30.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 31.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 32.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 33.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 34.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 35.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 36.
  • Бизнес план 'SIA "Me gusta" biznesa plāns', 37.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Vizītkarte    4
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    5
1.3.  Uzņēmuma misija, vīzija un pirmā gada mērķi    6
1.4.  Uzņēmuma komercdarbības vide    6
2.  Produkta apraksts    7
2.2.  Piedāvātā produkta pašizmaksa, cena, izejvielas, apjoms    7
2.3.  Iesaiņojums, tā īpatnības, transportēšana, serviss    8
2.4.  Kalpošanas ilgums, uzglabāšanas nosacījumi    9
3.  Tirgus analīze    10
3.1.  Tirgus raksturojums    10
3.2.  Konkurentu raksturojums    10
3.2.  Tirgus segmenta noteikšana    11
3.3.  Mērķtirgus noteikšana    12
4.  Mārketinga plāns    13
4.1.  Produkta dzīves cikls, attīstības stratēģija    13
4.2.  Cenu veidošana, cenu stratēģija    14
4.3.  Realizācijas vieta, izplatības stratēģija (sadales kanāli)    15
4.4.  Reklāmas, produkta virzīšanas tirgū stratēģija    15
5.  Uzņēmuma darbība    16
5.1.  Uzņēmuma projektēšana (ražošanas ēku, iekārtu un inventāra raksturojums)    16
5.2.  Produktu ražošanas apraksts, tehnoloģijas karte    17
6.  Uzņēmumu vadība un nodarbinātības personas    19
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    19
6.2.  Darbinieku pienākumi, atlases kritēriji    20
7.  Riska faktoru analīze    21
8.  SVID analīze    22
9.  Attīstības plāns, operatīvie, taktiskie, stratēģiskie mērķi    24
10.  Finanšu plāns    26
Фрагмент работы

Kopsavilkums
Uzņēmums savu darbību ir uzsācis jau 2019. gadā kā SMU (Skolēnu Mācību Uzņēmums), un, pierādot biznesa idejas dzīvotspēju, 2020. gadā uzņēmums iegūst SIA statusu.
Tiek piedāvātas piena šokolādes tāfelītes ar cidoniju un ķirbju sukādēm. Produktam netiek pievienoti mākslīgie emulgatori, un ražošanā izmanto tikai dabīgas izejvielas. Lieliska alternatīva uzkodām un saldumiem, kuri izraisa dažādas veselības problēmas ilgtermiņa patēriņā. Maksimāli tiek samazināts šokolādes daudzums, tādejādi piedāvātais produkts ir vitamīnu avots.
Balstoties uz Maslova veidoto nepieciešamību piramīdu, var secināt, ka produkts ieņem svarīgu pozīciju tirgū. Tas ierindojas 1. kategorijas precēs jeb fiziskā nepieciešamība. Iespējams izšķirt četrus galvenos konkurentus – RicBerry, Pergale, Pikolo un Rāmkalni, bet tie atšķiras ar piedāvātās produkcijas niansēm un ražošanas tehnoloģiju, kā arī piedāvāto cenu. Savukārt, veicot mērķauditorijas analīzi var secināt, ka potenciālie klienti ir vecuma posmā no 15-40+ gadiem, kuri pievērš lielu uzmanību produkta sastāvam, kā arī jau iepriekš ir devuši priekšroku saldumiem. Produkta cena tiek veidota, balstoties uz izmaksu metodi un konkurences cenas veidošanās metodi. Preces realizācijas vieta ir dažādu lielveikalu ķēdes. Izplatība tiek nodrošinātā ar “ ražotājs=> mazumtirgotājs” stratēģiju. Galvenokārt, preces virzīšana tirgū balstās uz reklāmām sociālajos tīklos un veidotajām akcijām. Ražošanas vieta ir nodrošināta ar virtuvi un specializētu aprīkojumu. Produktam ir savdabīga ražošanas tehnoloģija, jo produkts tiek izveidots tikai no izejvielām, tā izveides laikā netiek izmantoti starpprodukti, kā piemēram, gatava šokolāde. Izstrādes procesā ir minimalizēts mehāniskais darbs, darbs tiek darīts ar rokām.…

Коментарий автора
Atlants