• Tūroperatoru un tūrisma aģentūru sadarbības problēmas viesmīlības nozarē pasaulē un Latvijā, to izvērtējums un problēmu risinājumi

     

    Реферат6 Туризм, Бизнес

Оценка:
Опубликованно: 20.12.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'Tūroperatoru un tūrisma aģentūru sadarbības problēmas viesmīlības nozarē pasaulē', 1.
  • Реферат 'Tūroperatoru un tūrisma aģentūru sadarbības problēmas viesmīlības nozarē pasaulē', 2.
  • Реферат 'Tūroperatoru un tūrisma aģentūru sadarbības problēmas viesmīlības nozarē pasaulē', 3.
  • Реферат 'Tūroperatoru un tūrisma aģentūru sadarbības problēmas viesmīlības nozarē pasaulē', 4.
  • Реферат 'Tūroperatoru un tūrisma aģentūru sadarbības problēmas viesmīlības nozarē pasaulē', 5.
  • Реферат 'Tūroperatoru un tūrisma aģentūru sadarbības problēmas viesmīlības nozarē pasaulē', 6.
  • Реферат 'Tūroperatoru un tūrisma aģentūru sadarbības problēmas viesmīlības nozarē pasaulē', 7.
  • Реферат 'Tūroperatoru un tūrisma aģentūru sadarbības problēmas viesmīlības nozarē pasaulē', 8.
  • Реферат 'Tūroperatoru un tūrisma aģentūru sadarbības problēmas viesmīlības nozarē pasaulē', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Par tūroperatoru un tūrisma aģentūru darbību, galvenajām iezīmēm, nepilnībām, to novēršanu   
  Tūroperatoru un tūrisma aģentūru nozīmīgums, sadarbība, loma tirgū   
  Universālais vairs nepastāv   
  Statistikas dati. Tabula   
  Sabiedrībā aktuālākās problēmas   
Фрагмент работы

Secinājumi.
Apskatot dažādus rakstus gan profesionālos, gan analītiskos, gan plašus masu saziņas līdzekļus, var secināt ka galvenās problēmas Tūroperatoru un tūrisma aģentūru darbībā ir saistītas ar dominēšanu tirgū. Tūroperatoriem vajadzētu vairāk uzklausīt tūrisma aģentūru ieteikumus, jo tieši tūrisma aģentūras darbojas kā mazumtirgotājs, un tām ir lielāks kontakts ar produkta patērētājiem. No informācijas avotiem var secināt ka vislabākais variants ,skatoties no klienta puses gan cenas ziņā, gan pakalpojumu kvalitātes ziņā, būtu tūroperatoru un tūrisma aģentūru apvienošanās, kas varētu notikt konkursa kārtībā atlasot labākās savas nozares organizācijas. Taču realitāte ir tāda ka uzņēmumi ir katrs par sevi un neviens nevēlas apvienoties ar konkurentiem, kā rezultātā tirgus ir ļoti piesātināts un patērētāji sāk pievērsties pie pašu plānotiem ceļojumiem, izvairoties no starpnieku pakalpojumiem. Sekas šādai darbībai varētu būt tādas ka paliks tikai dažas aģentūras un daži operatori kas organizē biznesa ceļojumus un masu tūrisma braucienus. Kā arī organizācijām, pirms produkta pārdošanas vajadzētu ievākt 100% patiesu informāciju par piedāvāto pakalpojumu, jo mūsdienās finansiālie apstākļi ir tādi kādi tie ir , un katrs uztraucoties par sava maciņa biezumu un iespējām kuras var atļauties, cilvēki sāk interesēties un pastāvēt uz savām patērētāju tiesībām ,kas savā ziņā ir kā stimuls gan aģentūrām ,gan operatoriem veidot paketi tā kā tā tiek aprakstīta. Visu šo problēmu novēršanai, protams , vajadzīgs laiks un finanses, taču racionāli domājot un sistēmu sakārtojot ieguvēji būtu visi.

Коментарий автора
Atlants