Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.02.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 20 единиц
Ссылки: Использованы
  • Образец документа 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 1.
  • Образец документа 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 2.
  • Образец документа 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 3.
  • Образец документа 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 4.
  • Образец документа 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 5.
  • Образец документа 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 6.
  • Образец документа 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 7.
  • Образец документа 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 8.
  • Образец документа 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 9.
  • Образец документа 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 10.
Фрагмент работы

SPECIĀLĀS VAJADZĪBAS
speciālās vajadzības — nepieciešamība saņemt tāda veida atbalstu un rehabilitāciju, kas rada iespēju izglītojamajam apgūt izglītības programmu, ņemot vērā viņa veselības stāvokli, spējas un attīstības līmeni (Vispārējās izglītības likums, 1. panta 14. punkts)
Bērni ar speciālām vajadzībām, kuru statuss un iespējas izglītības sistēmā ir skaidri noteiktas LR reglamentējošajos dokumentos. Izglītību reglamentējošos dokumentos definētas 8 apakšgrupas: vājredzīgie/neredzīgie, vājdzirdīgie/nedzirdīgie, izglītojamie ar fiziskās attīstības traucējumiem, izglītojamie ar garīgās attīstības traucējumiem, izglītojamie ar somatiskām saslimšanām, izglītojamie ar valodas traucējumiem, izglītojamie ar psihoneiroloģiskām saslimšanām, izglītojamie ar psihiskās attīstības aizturi un mācīšanās grūtībām. Atzinums par bērna speciālajām vajadzībām (atzinumu izsniedz pedagoģiski medicīniskā komisija) nodrošina bērnam iespējas saņemt speciālos pakalpojumus izglītības sistēmā. Bērniem ar speciālām vajadzībām izglītības sistēma piedāvā vairākus izglītības iegūšanas veidus un formas. Vecāki var izvēlēties gan segregatīvas izglītības formas – speciālās skolas piedāvājumu, gan arī integratīvi segregatīvas formas – speciālās klases vispārizglītojošajās skolās, kā arī atsevišķos gadījumos – integratīvas vai pat iekļaujošās vispārizglītojošajā klasē, mācoties pēc integratīvajām vai vispārizglītojošajām programmām. (19)

Коментарий автора
Atlants